Jeg har et site med 228 sider der skal laves lidt søgeoptimering på, for en kunde.
Der er 171 sider der har enslydende meta descriptions og det vil tage en masse af min tid hvis jeg skal finde på 171 nye beskrivelser om det samme emner og stadig have søgeord i tankerne uden at ramme de samme beskrivelser.
Er det noget med at man kan lade meta tagget description være tomt så google selv putter noget i i forhold til sidens indhold?
Håber der er nogen der kan komme med et opklarende svar.
Mvh Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Hvis du lader den stå tom, tager den det første tekst, den kan finde. Dvs. hvis der er en menu øverst, starter den med det og derefter det tekst, der kommer.
Eksempel:
FORSIDE. PRODUKTER. REFERENCER. KONTAKT. Blablabla overskrift Lorem ipsum fortsæt....
Hvilket ikke er godt... hvis du derimod har noget godt tekst som det første, kan det godt være, du kan bruge metoden, men det anbefales vist ikke.