- Fuld Flohr - Cut Elly (reference til Op på fars hat) - Flohr Trade - Duoshop hvad skal i sælge - blot som eksempel? Og til private eller engros? |
Det er super navne. Takker.. Griner lidt over den cut elly hihi..
- Fuld Flohr - Cut Elly (reference til Op på fars hat) - Flohr Trade - Duoshop hvad skal i sælge - blot som eksempel? Og til private eller engros? |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Det er super navne. Takker.. Griner lidt over den cut elly hihi.. |
vi er på jagt efter nogle gode grossister hvor vi kan kan købe et vareparti som vi vil sælge til privat. |
Hej så tillingerne jeg er selv i gangmedat lære spansk....meget spændende sprog....lidt svært fordi den er så anderldes.....men tilbage til jeres forespørgsel.......jeg er selv i gang med at vil åbne en butik og den får et spansk navn......så hvad med las gemelos casa amarilla , elle noget af det...måsk lidt langt...
hasta luego Werner |
Her er lidt inspiration: Ellysgarage.dk Ellynobber.dk Casaelly.dk EllyCasalille.dk - Håber i kunne bruge det til noget! :-) Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry |
Hej frederik. Tak for svar. Ellys garage er faktisk ikke helt tosset. Vi ha noteret dem ned. God dag til dig C;) Æ Tvillinger |