Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min nye webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har siddet og arbejde med en ny forbedret webshop hele dagen

Hvad syntes i? Se den HER

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du skriver ikke noget om hvilken grade dine søbolde er!?
Hvis du forventer at dine kunder køber brugte bolde til 12 kroner stk, er du nød til at skrive hvilken grade bolden har.

/Jon 

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også bruge lidt tid på at lave et lidt mere appetitlig logo... :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

dankort på siden i stedet for paypal det vil sikkert overbevise flere kunder

teksten på siden den er tæt ved baggrunds farven få lavet en tekstfarve længere væk fra baggrunds farven så er det lettere at læse .

cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig

få titler og tags på billeder derved en chance de findes i google billedet søgning

få social medier på siden især google plus og facebook og få en masse likes og plusser

udnyt bedre google viser op til 70 tegn brug ikke hele domænet der med www og lav hver eneste side unikke titler og gode sælgende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Syntes hjemmesiden mangler lidt mere design i det, da jeg synes siden ser alt for grå og kedelig ud. 

Samtidigt ser siden ikke så troværdig ud. Du kunne fx skrevet Cvr nummeret ned i fodnoten, som en anden kommentar også foreslår, samt få nogle flere oplysninger ind med hvem du er og hvad målsætningen er. Der er også nogle få stavefejl, som får det til at se meget utroværdigt ud, og som vil kunne skræmme kunder væk. 

Siden er meget uoverskuelig at finde rundt i, da jeg brugte meget lang tid bare på at finde action knapperne "læg i kurv" og "godkend og betal". Dette gør at du hurtigt vil kunne miste mangle kunder, inden betalingen finder sted. 

Mit bedste bud vil være at få en designer ind over samt at lærer mere om webshop optimering.

Peace out :)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Syntes hjemmesiden mangler indhold. Du skal nok også have kigget på dit logo.  Siden ser heller ikke så troværdig ud.

Der er også stor konkurrence lige på golfbolde, så du skal have kigget på noget SEO.. Big Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg mener du har et godt stykke vej endnu, og der er derfor flere steder at gå i gang. Noget af det første du skal arbejde på er at få skabt noget troværdighed på siden. Dette kan du f.eks. gøre ved at arbejde på designet og overskueligheden på din side, men også helt lavpraktiske ting, så som at rette stavefejl, og have korrekt tegnsætning.

Med venlig hilsen

Jens

www.bagspace.dk

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja, synes også at der er et stykke vej endnu især omkring design. Designet mangler en "wow effekt" der giver den besøgende lyst til at udforske mere. Der mangler info omkring produkter og deres kvalitet kontra pris. Lidt info omkring "hvorfor handle ved dig" er også savnet. Call 2 action knapperne er langt fra tydelige nok.

Man er ligeledes nødt til at se på ens konkurrenter. Hvilken kvalitet/ niveau har deres shops og hvordan kan jeg matche dem, finde min niche eller overgå dem. Især inden for golfbolde er der stor konkurrence og efter min mening er mange af dem din shop overlegen. Så tror ikke din shop endnu er klar til at tage andele fra de mere veletablerede shops.

Shops jeg har set på-

billigegolfbolde.dk

jyskegolfbolde.dk

dine-golfbolde.dk

golfboldeshop.dk

golfshoppen.com

Mvh.

Johannes

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

- Farve: Mere grøn, da webshoppen omhandler golfbolde. 

- Sociale medier mangler: facebook, twitter, google+ osv.

- Få logo og smid det også op i browserlinien. 

- Bedre og ens produkt billeder. 

- Kasser i bunden skal redigeres, behøver der at stå "link" 30 gange?

- Måske du skulle overveje et helt nyt tema, batalt dig til et, det er meget bedre. 

Mvh Simon Andersen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)