Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Havde du gjort det ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var så priviligeret i dag at blive tilbudt mere arbejde for en kunde som desværre faldt ind under samme kategori

som en af mine andre kunder sælger og her sagde jeg nej tak for det ville jeg ikke kunne forsvare at lave linkbuilding på samme ord

for 2 forskellige kunder men på samme søgeord.

Så spørger jeg jer havde i gjort det ?

Jeg bygger mit lille firma på tillid, fordi det er det jeg tror på virker i det lange løb.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og. Hatten af for at du har moral, men det bliver du ikke hverken rig eller fed af Big Smile

Hvis du nu var sælger af et bestemt fyskisk produkt - ville du så heller ikke sælge til alle de som var interesseret?

Du lever af at optimere hjemmesider.

Hvis der kommer 5 forskellige slagtere og vil have din hjælp, er søgeordene nødvendigvis meget ens!

Sælg dog dit produkt til alle og enhver, du behøver jo ikke oplyse nogen om hvem der i øvrigt er kunder hos dig!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er jo ikke sådan at jeg aldrig ville sælge til det samme keyword igen men sålænge min stamkunde trofast vælger at bruge min service og har gjort det i over et år så kan jeg ikke lukke andre ind. Jeg tror at jeg når længere på den måde det tager måske bare lidt længere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er rigtig fint at pleje dine kunders interesser, at lave det samme for en konkurrerende virksomhed er ikke god forretningsmoral, du underminerer det arbejde du allerede har lavet og fået penge for.

fint hvis du siger bestemt nej, din virksomhed vinder på det i længden da de kan stole på dig.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde også sagt nej tak til sådan en opgave. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde gjort det. Der er 10 pladser på første side, så jeg mener ikke, at du kommer i konflikt med den anden kunde. Desuden ville det være en kæmpe fordel, når du bygger links. For du kan med et par dages mellemrum bygge links på den samme side. 

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde heller ikke gjort det.. jeg kan ikke lige komme på et catchy metafor, men jeg vil hellere gå sulten i seng med god smag i munden, end at gå mæt i seng med dårlig smag i munden..
Desuden, vil din trofaste kunde muligvis finde det bemærkelsesværdig, når du "kommer til" at røbe det, og sprede rygtet, og word of mouth (måske på de sociale medier) er vel stadig et stærkt marketings værktøj.
Vend det til noget "positivt" så de penge du mistede kommer igen gange X.
Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)