Der er en sikret oppeitd på 95% på vores StarterHoteller og 99,9% ved vore MyHoteller - dog kan en fejl i jeres script eller lign. ikke undgå evt. nedetid - derfor vil jeg bede jer tjekke error loggen.
Jeg har samme fejl ogsaa ved en prestashop. programmoren ser ingen fejl og har bedt mig om at ryde cache i browseren. Det maa jeg prove naar jeg kommer hjem i eftermliddag
Jeg har samme fejl ogsaa ved en prestashop. programmoren ser ingen fejl og har bedt mig om at ryde cache i browseren. Det maa jeg prove naar jeg kommer hjem i eftermliddag
Ellers kan du jo henvise ham til denne debat, Min hoster har åbenbart fundet nogle fejl. det kan være det giver mening for din programmør, jeg fatter det i hvert fald ikke ;-) Hvis du gør, må du i hvert fald godt holde mig opdateret.
Har prøvet at nulstille hele min browser flere gange, den popper stadig op en gang imellem, både i safari og chrome.
Jeg har samme fejl ogsaa ved en prestashop. programmoren ser ingen fejl og har bedt mig om at ryde cache i browseren.
Fejlmeddelelsen betyder følgende, løst oversat: "Der er sket en fejl under afviklingen af scriptet. Da du kan være hvem som helst, fortæller jeg ikke hvor fejlen er sket, da jeg derved kan risikerer at afslører information såsom koden til databasen eller lignende."
Fejlbeskeden er altså meget generel, og selvom I begge har fået den, er chancen for at det er den samme fejl der har udløst den meget lille. Kig derfor I loggen efter en mere sigende fejlbesked. Så vil du vide om den matcher den fejl som spørgeren får i dette tilfælde.