Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter middag på Restaurant Vejle Gården i næste uge...

Side 7 ud af 14 (134 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Vi er ved at lave en hjemmeside der skal støtte op om kampen mod 3F, og de er ej glemt de restauranter i Århus. "This is just the beginning"

Sig til hvis i mangler noget. mikkel@mikjaer.com

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:10

Mikkel Mikjær Christensen:

Jo jo ... hvis nu man havde en gammel spand kunne man være ligeglad med de par klistermærker, men jeg har ikke lyst til at få ødelagt min lak fordi en eller anden semi-retarderet blokadevagt mener han har ret til at pille ved min bil.

Noget andet er vel at politiet er ligeglade hvis man melder dem for hærværk?

Det er vel ikke tilladt at yde hærværk på andres biler, det er jo ikke engang tilladt at sætte en flyer uden en godkendelse. Meld dem hvis de gør det.

By the way - Any takers på den her?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kommer 2 mand i morgen i stedet. God tur til jer andre.

3F keglerne står der efter sigende ikke ret meget..noget med 3 gange på 2 måneder, så husk selv, at tage nogle kegler med i kan stille op ude foran vinduerne i fald de ikke kommer på det tidspunkt i spiser.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:19

Roscoe:

Vi kommer 2 mand i morgen i stedet. God tur til jer andre.

3F keglerne står der efter sigende ikke ret meget..noget med 3 gange på 2 måneder, så husk selv, at tage nogle kegler med i kan stille op ude foran vinduerne i fald de ikke kommer på det tidspunkt i spiser.

Så vidt jeg ved er det et par gange om ugen højst nu. det afhænger selvfølgelig af vejr og vinden ;) jeg ville også gerne komme imorgen 11.30 men mangler sku lige et køretøj ;)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:20

Mark Winther:

Mikkel Mikjær Christensen:

Jo jo ... hvis nu man havde en gammel spand kunne man være ligeglad med de par klistermærker, men jeg har ikke lyst til at få ødelagt min lak fordi en eller anden semi-retarderet blokadevagt mener han har ret til at pille ved min bil.

Noget andet er vel at politiet er ligeglade hvis man melder dem for hærværk?

Det er vel ikke tilladt at yde hærværk på andres biler, det er jo ikke engang tilladt at sætte en flyer uden en godkendelse. Meld dem hvis de gør det.

By the way - Any takers på den her?

Det er desværre en som går under Anonymous gruppen der har taget ansvar og krævet at de stopper blokaden af vejlegården, ellers fortsætter han/de med at nedlægge siden. Det er møg ærgeligt at det skal afspore hele debatten og jeg håber ikke det giver backfire.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:25
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 21:32

http://twitter.com/Elan0r1

Tror den blev taget tidligere i dag. Nu har de nok genstarten serveren, men bliver spændende at se, om de følger op indenfor de næste 48 timer.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 21:33

God ide med den iværksættermiddag...kan desværre ikke selv deltage...

Spørgsmål: Kan man ikke, på en eller anden måde, anklage 3f for brud på foreningsfriheden?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:35

Anders - Meebox:

Jeg skal lige undersøge et par ting - falder det på plads kan I regne med undertegnede også. 

Super, vi er lige i den kritiske fase hvor der er 13 tilmeldte, så det er meget vigtigt du også deltager så er vi 14.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:37

Lundsby:

Anders - Meebox:

Jeg skal lige undersøge et par ting - falder det på plads kan I regne med undertegnede også. 

Super, vi er lige i den kritiske fase hvor der er 13 tilmeldte, så det er meget vigtigt du også deltager så er vi 14.

Ikke fordi at det gør noget da jeg har tid hele dagen (jeg har jo også allerede tilmeldt mig), men har du en ide om klokkeslæt? :)

Side 7 ud af 14 (134 indlæg)