Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smart:one søger dropshipping leverandør (SOLBRILLER, BÆLTER, SKO, ACCESSORIES)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er indehaver af smart:one som sælger tøj og smykker til unge, jeg søger en leverandør som kan levere solbriller, sko, bælter, hårspænde, osv. generel accessories. Gode tilbuds på tøj og smykker er jeg også åben for, men primær accessories. Det ønskes igennem dropshipping aftale.

/John Korsgaard

jk@smart1.dk

tlf.: (+45) 50547402

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 06:52

Hej John, 

Har du et link til din web butik?

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 07:09

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:41

Vedr. solbriller, så prøv at høre Kenneth 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 10:25

http://dropshipbase.dk/dropshipper-kategori/toj-og-accessories/

Håber linket kan hjælpe dig lidt på vej. Mener at jeg også har set noget B2B dropshipping der inde på siden (dropshipbase.dk)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Skrevet kl. 16:34

Marc C:
http://dropshipbase.dk/dropshipper-kategori/toj-og-accessories/

Hej Marc.

Hvordan forgår det med sådan nogle hjemmeside? Jeg tænker mht. dropshipping skal man bare tag billeder og salgsbeskrivelser derinde fra og læg på sin hjemmeside og så bestil derfra når man har fået en ordre? Og når det er udenlands leverandør hvad så med told og skat og leveringstiderne. Har du nogle erfaringer med det? P.S. er det ikke stil med dhgate.com? (-:

/John

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:43

Siden der refereres til er blot en side med forslag til leverandører. Dem du er interesseret i kontakter du for at lave en aftale med dem så du kan få adgang til indkøbspriserne.

Kender ingen der ikke lader dig bruge produktbillederne men produkttekst skal du selv skrive så du ikke ender i DC.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Skrevet kl. 16:51

Tom Jensen:

Siden der refereres til er blot en side med forslag til leverandører. Dem du er interesseret i kontakter du for at lave en aftale med dem så du kan få adgang til indkøbspriserne.

Kender ingen der ikke lader dig bruge produktbillederne men produkttekst skal du selv skrive så du ikke ender i DC.

Hej Tom.

Jeg fandt lige ud af at man skulle kontakte dem osv. 

Men hvad mener du med det sidste du skrev om produktbilleder og tekst. Og hvad DC?

mvh/John

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:58

De/den leverandør du vælger lader som regel sine produktbilleder være til fri benyttelse så du ikke selv skal have varerne fotograferet.

DC=dobbelt content

Betyder kort at copy/paster du blot tekst fra en side til din egen bliver du straffet af søgemaskinerne (eks. google) og får derved en dårlig placering. Brug evt. noget tid på at læse om SEO :-)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Skrevet kl. 17:02

Tom Jensen:

De/den leverandør du vælger lader som regel sine produktbilleder være til fri benyttelse så du ikke selv skal have varerne fotograferet.

DC=dobbelt content

Betyder kort at copy/paster du blot tekst fra en side til din egen bliver du straffet af søgemaskinerne (eks. google) og får derved en dårlig placering. Brug evt. noget tid på at læse om SEO :-)

Okay mange tak! Ja det søreme også rigtig nu når du siger det. At man kan miste en god placering i google hvis man bruger leverandørens produkt beskrivelser, i henhold af det er sagt god for det. 

Jeg takker mange gange for besvarelsen!

God Dag

/John 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)