Jeg er indehaver af smart:one som sælger tøj og smykker til unge, jeg søger en leverandør som kan levere solbriller, sko, bælter, hårspænde, osv. generel accessories. Gode tilbuds på tøj og smykker er jeg også åben for, men primær accessories. Det ønskes igennem dropshipping aftale.
Hvordan forgår det med sådan nogle hjemmeside? Jeg tænker mht. dropshipping skal man bare tag billeder og salgsbeskrivelser derinde fra og læg på sin hjemmeside og så bestil derfra når man har fået en ordre? Og når det er udenlands leverandør hvad så med told og skat og leveringstiderne. Har du nogle erfaringer med det? P.S. er det ikke stil med dhgate.com? (-:
Siden der refereres til er blot en side med forslag til leverandører. Dem du er interesseret i kontakter du for at lave en aftale med dem så du kan få adgang til indkøbspriserne.
Kender ingen der ikke lader dig bruge produktbillederne men produkttekst skal du selv skrive så du ikke ender i DC.
Siden der refereres til er blot en side med forslag til leverandører. Dem du er interesseret i kontakter du for at lave en aftale med dem så du kan få adgang til indkøbspriserne.
Kender ingen der ikke lader dig bruge produktbillederne men produkttekst skal du selv skrive så du ikke ender i DC.
Hej Tom.
Jeg fandt lige ud af at man skulle kontakte dem osv.
Men hvad mener du med det sidste du skrev om produktbilleder og tekst. Og hvad DC?
De/den leverandør du vælger lader som regel sine produktbilleder være til fri benyttelse så du ikke selv skal have varerne fotograferet.
DC=dobbelt content
Betyder kort at copy/paster du blot tekst fra en side til din egen bliver du straffet af søgemaskinerne (eks. google) og får derved en dårlig placering. Brug evt. noget tid på at læse om SEO :-)
De/den leverandør du vælger lader som regel sine produktbilleder være til fri benyttelse så du ikke selv skal have varerne fotograferet.
DC=dobbelt content
Betyder kort at copy/paster du blot tekst fra en side til din egen bliver du straffet af søgemaskinerne (eks. google) og får derved en dårlig placering. Brug evt. noget tid på at læse om SEO :-)
Okay mange tak! Ja det søreme også rigtig nu når du siger det. At man kan miste en god placering i google hvis man bruger leverandørens produkt beskrivelser, i henhold af det er sagt god for det.