Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sprog skal jeg bruge paa min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer-

Jeg sysler lidt med tanken om at starte en konsulent virksomhed op i Danmark som jeg ogsaa har drevet her i USA-

Mit spoergsmaal er- hvad sprog skal den danske del af firmaet bruge paa deres hjemmeside. Umidbart vil alle sige.... DUHHH- Dansk,

men problemet er at inden for et teknisk felt som 802.11 netvaerk, er sproget engelsk- nogen af de problemstillinger som man kan opleve i 802.11 netvaerk, tror jeg slet ikke man kan oversaette, bare noget saa simpelt som en AP- access point, er engelsk.
Her er et link til en hjemmeside jeg engang brugte, der er parkeret uden domaene.... http://gwstest.moonfruit.com      
Vil det vaere bedst at bruge gws.dk eller gws.com og have den paa engelsk?

Jeg kan betale for oversaettelsen til Dansk, men er bange for at de vil se maerkeligt ud, hvis hvert 10 ord er engelsk.

Ha en go aften

Adam 

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 23:48

Glemte at sige at den Danske side naturligvis vil have CVR nummer- og social media-, men problemet for mig ligger som sagt i hvordan man klarer engelsk til dansk konversionen

Adam

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:06

Hej Adam, hvis det var mig ville jeg lave den på dansk og så bruge alle de engelske fagudtryk i teksten - vi er enormt gode til at tage engelske udtryk til os og det virker mest naturligt at de ikke oversættes, på den måde forstår folk det også hurtigt og kan nemt google dem også for bedre forståelse i engelsksproget sammenhænge også :)

håber du kan bruge det til noget

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 16:31

Jamen jeg kan bruge det til rigtig meget. Vil droppe ideen om at have en .dk hjemmeside paa engelsk- virkede ogsaa lidt forkert, og satse paa en paa dansk- 

Tak for hjaelpen

Adam

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)