Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 32 ud af 33 (328 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob, 

Det her er jo så sjovt jeg bliver nødt til at citere det hele:

jacob:
Først og fremmest...hvorfor undskylde....hvis man på forhånd VED man vil skrive noget man vil undskylde når man er færdig på de aggressive taster..?
Er det så ikke nemmere at lade være at skrive ...

Du har så.... Igennem lidt RESEARCH ..( læst sure opstød på amino ) wow...

Lad mig fortælle dig at du er fordømmende over noget du åbenlyst ikke har kendskab til.

Tag det fra en SUCCESFULD networker. Med stor succes.

At sammenligne en markedsform der fungere og har gjort det i årtier, med nazifigure.....fortæller mig allerede her..at du er ude for pædagogisk rækkevidde ..
Umodent.. Usagligt ...og temmelig arrogant.

Jeg har det stik modsat dig..
Startede NETOP med de folk jeg holdt af. I min network forretning.
Og tro mig - de er alle glade for at jeg " LOKKEDE DEM MED TIL MLM DJÆVLEN" , du er så bange for ,at du er nødt til at holde familie møder.

Samtidigt interesant at du forestiller dig...at du skal opdrage på både søskende,og din mor..
Og simpelthen forklare dem, hvad der i mine øjne burde være det FRIE valg.? Imponerende.

Herefter, skriver du, at DE ER IKKE DE MEST INTELLIGENTE....
Din søster og din mor...
Her tabte jeg faktisk alt respekt for dig.

Og at du mener at de plastre du omtaler ,skulle kunne kurere alvorlige sygdomme osv. Beviser endu mere hvor LIDT du aner om det du skriver.
( tror de fleste med en lille smule omløb i hovedet, godt kan tænke sig selv til at det aldrig ville ske)
Og af samme årsag ville være temmelig dumt at markedsføre sig med kræftkure eller andre mirakel fortællinger.
Ingen jeg kender ,har nogen sinde kommet med fantasi historier. Men blot egne erfaringer med positive resultater.

Men igen............. Nu skriver du jo faktisk at din familie er uintelligente ?

Din søster har taget et skridt ud af sin komfort zone.
Og syns at ACN muligvis kunne gøre noget for hende..
Men du vælger at nedgøre hende , for noget som du ikke engang aner noget om. Dine ideer er truffet ud fra nogle tråde på internettet.. Og har intet med VIRKLIGHEDEN at gøre.
Vi er faktisk en del mennesker som har en sund og RAR mlm forretning.
Istedet for at støtte hende i hendes valg ,og håbe hun fik succes.. Måske enda hjælpe hen til det.
( tydeligt da du skriver hun blot sælger simkort)

Selvfølgelig er der firmaer der holder lidt for gyldne taler. Lover lidt for meget .eller har alt for kreative produkter.
Men mon ikke voksne mennesker hurtigt ville gennemskue dette .
Og mon ikke de fleste ville overleve et evt. Tab på et par tusinde ....hvis det endelig var det..?

Jeg syns det er rigtig rart at tænke på alle de folk jeg har hjulpet til en bedre økonomi i fælleskab med resten af vores T E A M .

Men lad være at dømme samtlige firmaer over en kam.
Det er umodent...arrogant..og uintelligent.

For mit vedkommende taler du om et ti år gammelt firma..der lever i bedste velgående. I over 110 lande.
Så at tro at knap 100.000 mennesker worldwide, skulle være idioter.. Og du er den kloge . Den holder sgu ik.

Og sidst men ikke mindst..
Du er faktisk så forudindtagende....at du vil BETALE hende for at droppe HENDES VALG...
Kan du selv høre hvor vi er henne.?

Håber ikke din mor læser dit indlæg.
Tror hun ville blive skuffet over du skriver HUN osse er dum.
Lige som alle os der beskæftiger os med noget du er bange for.

Det her er altså bare MLM Guld. Tusind tak, fordi du får så mange ting sat på plads og viser mig hvordan jeg tog fejl. Hvis andre MLM'ere skrev som dig med nye gode (aldrig set før) argumenter, så kunne det være jeg selv blev uafhængig MLM-forhandler. I stedet sidder jeg bare her og er sur over, at LifeWawe plastre ikke helbreder noget som helst.

Jeg tror absolut godt man kan blive millionær på MLM - bare man er milliardær i forvejen.

Men der nu nok en lille bitte detalje jeg godt vil rette i forhold til dét du skriver: Trådstarter har udtalt sig om sin familie - Jeg har ikke

jacob:
Jeg håber solen vil skinne lidt mere på dig i fremtiden,og at du må klare dig godt.

Sender lidt positivitet til dig.

Tusind tak - du fik i hvert fald humøret op :)


Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I enkelte tilfælde virke det som en sober forretningsgang men 98% af tiden - spildtid af hvad jeg er blevet informeret og tilbudt.
Så sent som igår - fik jeg en besked og invite fra en kvinde der havde det bedste middel til verden indenfor "reduce-aging' tabelletter.

Hun ledte efter seriøsere sælgere med hang til lederskab :)

Jeg skrev venligt tilbage - at jeg synes det lød enormt spændende og jeg var sikker på vi kunne rekruttere hendes efterlyste kandidater til en god fast pris! Herefter blev man ignoreret.

Hvad tror du selv spasser ;)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis forhandlernetværket har været en del af det konkursramte firma, så er det vel ikke lovligt at flytte hans plads i pyramiden til et nyt selskab i Dubai, da positionen udgør en værdi, såfremt de værgede forhandlere stadig er aktive.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hvis forhandlernetværket har været en del af det konkursramte firma, så er det vel ikke lovligt at flytte hans plads i pyramiden til et nyt selskab i Dubai, da positionen udgør en værdi, såfremt de værgede forhandlere stadig er aktive.

Det har du helt ret i...kender dog ikke opbygningen af FLP, så derfor undrede det mig lidt.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Du havde ret, John Sommer

Ja - det ved jeg da godt - men at en stor forretning nu er gået konkurs - det gør jer åbenbart glade!

  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Du havde ret, John Sommer

 

Ja - det ved jeg godt - men at en stor forretning der går konkurs gør nogen glade det forstår man ikke at nogen ægte Amino kan blive tilfredsstillet af.

    

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det gør mig sådan set ikke glad.

Det er ikke en forrretning der er gået konkurs efter hvad jeg kan læse. Han er gået personligt konkurs, fordi han ikke kan indfri sit personlige realkreditlån. FLP-delen er så flyttet over i et selskab, da den jo ellers ville indgå i boet.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 32 ud af 33 (328 indlæg)