Hej Aminoer :) Jeg har nogle domæner - nogle af dem arbejder jeg meget aktivt på og andre ikke ret aktiv på dem. Jeg har dog et domæne (DK domæne) som har stor betydning for mig (skriver det ikke) - Der er flere mail adresser tilknyttet domænet som ikke er mine mail's - det vil sige at jeg har lejet adgangen til mail ud til nogle personer samt jeg bruger selv mail adresser på dette domæne. Jeg fik så at vide for nogle måneder siden at jeg kunne risikere at miste domænet hvis der var en som valgte at klage til domæneklage nævnet da jeg ikke havde en aktiv side på domænet. Altså der var noget på den, men det var bare et login til kontrolpanelet til mails osv. og en gang imellem var der et script til demonstration. Grunden til der ikke har været noget aktivt på forsiden rigtigt er at jeg har haft kontrolpanel og lavet scripts i subdomæner / under mapper. Men da jeg fik det at vide at jeg kunne miste det har jeg så lavet noget på det - men det er ikke det jeg vil med domænet, bruger det jo hver eneste dag til andre formål. Spørgsmålet er så: Skal jeg aktivt have en side på mit domænet for ikke at kunne miste det eller er det nok bare at have en login skærm til mit kontrolpanel - nu hvor det faktisk bliver brugt til mails og udvikling af scripts osv. ? Nu læste jeg så historien på buzz om en der havde fået taget sit domænenavn og det er egentlig årsagen til jeg lige spørger. For er igang med noget til siden, men tager jo lang tid at lave færdig og vil ikke udvikle på forsiden - men hvis jeg kan risikere at det kan blive taget fra mig, så udvikler jeg bare på forsiden. |
vis en henvender sig og du kræver x kroner er der stor chance for du mister domænet , da videre salg af domæner strider mod dk-hostermaster.dk domæner regler , men må godt sælge domæner , men domæne klage vurdere fra sag til sag om hvad de vurdere og hvorfor domænet er købt og vis ikke rigtig bruger domænet til noget står du lidt dårligere i en domæne sag især vis du vil sælge det