Affiliate banner rotater - hvordan?
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Kære Aminoer
Jeg kører med affiliate bannere på min hjemmeside . Men jeg kunne godt tænke mig at et bannerspot skifter mellem valgte reklamer, når siden bliver opdateret. Præcis som Aminos reklamer gør på forsiden.
Hedder den funktion noget bestemt?
Eller skal man have en teknikker til at kode det?
De bedste hilsner Casper
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Du gør det ikke nemt at svare dig - Har du PHP support på din hjemmeside? Hvad er den opbygget i? Link ?
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Tak for dit svar Frands
Det beviser hvor grøn, jeg er på dette område! :) Jeg troede svaret ville være meget nemt og at I derfor ikke havde brug for alle de oplysninger.
Ja min side er php understøttet. Siden er lavet i WordPress . Her er linket. Take notice. Siden er ikke færdigbygget endnu. :)www.førstehjælpsportalen.dk
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Ah, der må findes en rotator til Wordpress der lige fungerer - jeg kender umiddelbart ikke nogle.
Hvis du blot har behov for simpel bannerrotation uden nogen form for vægtning så er det ikke noget der tager lang tid at kode i PHP
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Jeg søger ikke en rotater, der automatisk slider til et andet billede efter x-antal sekunder. Kun når siden bliver opdateret.
Men det er måske en simpel ændring? Jeg har nemlig i forvejen en slider, jeg kan aktivere i temaet.
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Daniel Nielsen
Skrevet
18-07-2012 kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvor skal det placeres? "udenfor" det theme du bruger eller i et sidder område?
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Det har jeg ikke besluttet mig for. Håbede på at det kunne laves lidt universalt? :)
Men først og fremmest tænker jeg i temaet under content og i widget.
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Daniel Nielsen
Skrevet
18-07-2012 kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Hvis alle bannere er fra samme netværk , så kan du de fleste steder lave en pulje der og generere en kode, som du indsætter på din hjemmeside. Hos bl.a. Tradedoubler kan du endda vægte bannerne forskelligt procentmæssigt.
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Tak for dit svar Daniel. Jeg vil se om det widget kan løse problemet.
Svar