|
Så lige i det nyeste iværksætter-nyhedsbrev, at der er kommet en webportal for virksomheder der gerne vil købe eller sælge.. Måske man skulle gøre hinanden opmærksomme på det... ?! Er det en "konkurrent" eller en eventuel "samarbejdspartner" for Amino Virksomhedsbørsen ? Bare et lille debat oplæg eller noget... :) Mvh Brian Brandt |
Virksomhedsbørsens Support-Broder
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
|
|
jeg tror nu heller ikke de laver en så åben virksomhedshandel, men mere at hjælpe folk direkte til handel mellem virksomheder... jeg tænkte på, at det var fint for folk der gerne vil overtage virksomheder, at have et sted med info omkring emnet... for det er jo en stor beslutning at overtage en andens virksomhed... og jeg mener at virksomhedsbørsen nærmest fremviser det som hverdagens gøremål at købe en virksomhed... Men måske fordi jeg ikke har købt en virksomhed endnu, at jeg ikke ser hvad der ligger bag handlen, kontakten imellem og sådan... |
|
Så linket er skam godt, jeg kommenterede bare på at jeg ikke ville se det som en konkurrent nærmere som et suplement |
|
;-).. det var også den lille ting jeg lige ville høre ad, om det var support eller konkurrent... selvom de på et hvis plan arbejder i samme koncept... Forstår bare ikke, at sådan en lille webportal, får opmærksomhed i Iværksætter nyhedsbrevet, og Virksomhedsbørsen ikke gør... |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem