Super...:) |
Er det her virkelig iorden i forhold til grundloven? 3F har da ret til at have sine meninger, som man kan argumentere for over for arbejdsgiveren, men hvordan kan det være lovligt for en fagforening at tvinge, og gøre noget som alle andre ville blive straffet for? Men ok, de forsøger at bevare deres monopol, vi ved jo hvor fantastisk monopol fungerer, og der sidder nok for mange på Christiansborg der mener det samme.
Er en regerings vigtigste opgave i et frit samfund ikke at beskytte folks frie ret til at have deres liv og virksomhed i fred, så længe de ikke skader andre. Er det virkelig iorden at sætte en pistol for tindingen af manden og en avis med pressefrihed, og sige, I gør som der bliver sagt, ellers.... Jeg stiller det som spørgsmålstegn, fordi jeg ikke forstår det må finde sted.
Staten involverer sig i alt for meget efter min smag. Men nu er der en sag, hvor de BØR involvere sig, og så sidder de og triller tommelfingre. I alle andre tilfælde ville det være at betegne som sabotage, og de ville blive straffet med bøde eller fængsel for at hindre en mand i at udføre sit erhverv.