Der er mange måder at lave linkbuilding, men jeg er sikker på at Tom mente at det var fra eksterne sider til din egen side, dog skal der også være linkstruktur, hvilket er mere i retningen af det du taler om.
Klik på dette ord -> linkbuilding for at læse om linkbuilding på Amino. SEOtips.dk har også en overordnet artikel om det her.
Men generelt kunne det være en god idé at læse lidt rundt omkring hvad linkbuilding er og bruge lidt tid på at læse rækkevis af artikler om emnet. Det betaler sig i sidste ende.
Mvh Daniel Nielsen - marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing
Men generelt kunne det være en god idé at læse lidt rundt omkring hvad linkbuilding er og bruge lidt tid på at læse rækkevis af artikler om emnet. Det betaler sig i sidste ende
Ja det bliver jeg nok nød til, uanset hvad skader det jo ikke at blive klogere, inden for dette spændende emne
Men generelt kunne det være en god idé at læse lidt rundt omkring hvad linkbuilding er og bruge lidt tid på at læse rækkevis af artikler om emnet. Det betaler sig i sidste ende
Ja det bliver jeg nok nød til, uanset hvad skader det jo ikke at blive klogere, inden for dette spændende emne
Linkbuilding er jo hovedsageligt i gamle dage tænkt som de links man tradede med andre ligesindede sider - nu om dage er det såvel forums, medier, blogs, hist og pist hvor man kan smide sit link ikke?
Linkbuilding er jo hovedsageligt i gamle dage tænkt som de links man tradede med andre ligesindede sider - nu om dage er det såvel forums, medier, blogs, hist og pist hvor man kan smide sit link ikke?
Det virker som et kæmpe arbejde at få en side op søgemaskinerne, på populære søgeord. Da man åbenbart er "nød til" at engagere sig i ovenstående, for ikke at blive hægtet af...eller er der en mindre tidskrævende vej? vil jo gerne bruge tiden, noget mere, på det man er god til.