Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
I dag er jeg startet på min hjemmeside, og jeg kunne godt tænke mig lidt feedback.
Hav i tankerne, at jeg lige er startet og stadig mangler billeder og artikler.

Mvh Mathias Kock
http://www.superligafan.dk/ 

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:39

Tillykke med siden.

Men derudovre synes jeg siden mangler noget fodbold relateret design. lige nu er det blot en tom side med grå menu... Så det er svært at komme med feedback da, der ikke er særlig meget at komme efter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 01:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

synes det ville være spild af tid at sætte aminos brugere til at give feedback nu - lav den færdig og få så dommen ;)

Hvis du vil have input og ideer til fremtidig udvikling, så spørg om det istedet!

vh T

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 01:39

Jeg kan ikke se noget på din forside. Intet på din blog. Intet på fanen Odds, og meget af din hjemmeside er på engelsk..

Du kunne evt. skrive et nyt indlæg, når du har forsøgt at sætte noget indhold op.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 01:44

Ved i evt., hvordan jeg får søgemaskinen i min højre widget på dansk?

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 02:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille gave her midt om natten:)

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 03:25

Wow ville pynte rigtig meget på siden hvis du valgte og smide det logo ind på siden som Kim Christiansen har været så flink at lave til dig.

Jeg kan også se du har nogle forskellige reklamer på din side. Rigtig fint at man vil tjene penge på sin side, men du skal måske lige tænke en ekstra gang over hvilke reklamer du smider ind på siden. Lige har du nogle reklamer som jeg TROR du interessere dig for, nemlig at tjene penge. Du skal dog huske at dine brugere som gerne skulle klikke på reklamerne nok er mere interesseret i fodbold, og derfor ikke bliver fanget af reklamerne.

Du kunne måske åbne nogle forskellige affiliate kontoer hos nogle bookmakere, hvilket også ville være oplagt til din sektion omkring odds (bare husk de skal have dansk licens). 

Men held og lykke med det.

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 14:42

Ved godt det med reklamerne, men kan kun oprette mig hos Partner-ads, og de kan kun tilbyde det som det bedste (;

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 83
Fra  Betweens Skrevet kl. 15:14

Hmm når siden mangler så meget som den gør, havde jeg nok ventet med at smide den i luften.

Mange vil sikkert blive skræmt væk af det noget kedelige design, som ikke har meget med fodbold at gøre og så at siden er ufærdig gør at mange folk nok ikke gider at komme tilbage. (besøgende ved jo ikke se at siden kun lige er startet).

Synes at du skal ændre farverne i din ligatabel. De virker rimelig oldschool.

Der er stadig en del at arbejde med. Men hvis du gør det seriøst og hele tiden bliver ved med at søge hjælp herinde på amino, er jeg sikker på du vil få en super side!

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:45

Ja, der mangler helt klart lidt indhold og blikfang, for at holde folks interesse et stykke tid på siden.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)