Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Theme fra engelsk til dansk.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at lave mit website www.sushi-guiden.dk og har nogle små ting som stadig er på engelsk. - Har f.eks et stykke ned på min forside, en "next" knappe og en "previos" knappe. Hvor ændre man dette henne i wordpress, og det var på forsiden. 

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:33

Mon ikke du skal rode med dit template, ikke inde i admin-delen :-)  Jeg har ikke lige firefox og firebug på, så kan ikke lige fortælle dig det helt præcis.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ind under Editor på menuen udseende.

Prøv derefter at gå ind på post.php/indlæg.php og tryk på CTRL + F (mac: command + f)

Der vil nu komme et søgefelt frem til dig - Skriv "next" i søgefeltet - og du vil blive diregeret til hvor next er placeret.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 5. Apr 12
Skrevet kl. 01:27

bulldesign.dk:

Du skal ind under Editor på menuen udseende.

Prøv derefter at gå ind på post.php/indlæg.php og tryk på CTRL + F (mac: command + f)

Der vil nu komme et søgefelt frem til dig - Skriv "next" i søgefeltet - og du vil blive diregeret til hvor next er placeret.

Mange tak, problemet er løst :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 03:25

Hej Simon

Super at du fik løst dit problem :)

Dog er det i længden knapt så smart at opdatere direkte i temafilen, da du risikerer at miste dit arbejde næste gang der kommer en opdatering til temaet. Du bør jo opdatere, da det kan være en sikkerhedsopdatering, men opdaterer, så mister du dine ændringer og skal altså til at lave præcis det samme arbejde igen.

Istedet bør du lave en sprogfil tilknyttet dit tema. Denne sprogfil forbliver selvom du opdaterer temaet.

Der findes et plugin til Wordpress som du finder næst-nederst på denne liste over plugins: http://cloudlife.dk/wordpress-plugins/

Det kan jeg stærkt anbefale at installere og bruge, da det gør livet lettere... tro mig, jeg har siddet og oversat de samme temaer flere gange, inden jeg opdagede denne måde at gøre det på :) 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 5. Apr 12
Skrevet kl. 11:15

Hej Steffen.

Har gået ind i mit tema og ændret det derinde, håber dette bliver der, selv efter opdatering. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 11:21

Det tror jeg desværre ikke du skal regne med. Du kan være heldig at det kun er en lille opdatering, men i de fleste tilfælde overskrives hele dit tema med nye filer, hvormed dine rettelser også bliver overskrevet. 

Men det kan du jo vente med at se. Det er jo heller ikke sikkert der kommer opdateringer til temaet jo. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 11:22

Hvis du ændre direkte i filerne, så ryger dine ændringer hvis du opdatere temaet. Det er dog langt fra alle temaer der sendes opdateringer ud til.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:25

Altså hvis dit tema får en opdatering tager det ikke 10 dage at ændre Next og Previous til dansk igen.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:40

Simon, hvis det driller, så skriver du bare :-) !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)