Jeg er ved at lave mit websitewww.sushi-guiden.dk og har nogle små ting som stadig er på engelsk. - Har f.eks et stykke ned på min forside, en "next" knappe og en "previos" knappe. Hvor ændre man dette henne i wordpress, og det var på forsiden.
Mon ikke du skal rode med dit template, ikke inde i admin-delen :-) Jeg har ikke lige firefox og firebug på, så kan ikke lige fortælle dig det helt præcis.
Dog er det i længden knapt så smart at opdatere direkte i temafilen, da du risikerer at miste dit arbejde næste gang der kommer en opdatering til temaet. Du bør jo opdatere, da det kan være en sikkerhedsopdatering, men opdaterer, så mister du dine ændringer og skal altså til at lave præcis det samme arbejde igen.
Istedet bør du lave en sprogfil tilknyttet dit tema. Denne sprogfil forbliver selvom du opdaterer temaet.
Det kan jeg stærkt anbefale at installere og bruge, da det gør livet lettere... tro mig, jeg har siddet og oversat de samme temaer flere gange, inden jeg opdagede denne måde at gøre det på :)
Det tror jeg desværre ikke du skal regne med. Du kan være heldig at det kun er en lille opdatering, men i de fleste tilfælde overskrives hele dit tema med nye filer, hvormed dine rettelser også bliver overskrevet.
Men det kan du jo vente med at se. Det er jo heller ikke sikkert der kommer opdateringer til temaet jo.