Godaften, vikinger. Jeg har udviklet en meget simpel app til min blog Halfdantimm.dk, hvor jeg skriver blogindlæg primært om SEO, linkbuilding & mit forsøg på at skabe en passiv indtægt. App'en er udviklet til Android og findes altså kun til Google Play Market lige i øjeblikket. Den er udviklet ved hjælp af MakeMeDroid. Lige nu kan applikationen følgende:
Med andre ord er der ikke særligt mange grunde til at downloade app'en. ;-)
Jeg har snakket med en enkelt ven om emnet, og jeg fandt frem til følgende: Hvis jeg vil tilbyde noget eksklusivt på min app, et rigtigt incitament til at downloade den, ville det kræve, at jeg skulle udelade selvsamme på min blog. Jeg kan simpelthen ikke finde frem til noget, der kun vil fungere på en touchskærmsvenlig applikation og ikke på selve bloggen. Det ville altså ikke komme majoriteten til gode. Derfor kan en af jer måske hjælpe mig videre:
Hvordan kan jeg gøre min app mere tiltrækkende at downloade? Hvad kan jeg mere tilbyde, hvad kan jeg gøre for at du som almindeligt webinteresseret ville have lyst til at downloade den?
Applikationen kan downloades her: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.makemedroid.key3f745560 (ikonet driller og ser ikke sådan ud, når den er downloadet).
Alle forslag modtages med kyshånd! :-)
God aften! /Halfdan
|
Nu er jeg iPhone bruger, så kan ikke drage nytte af det du måtte finde på...endnu ihvertfald...så håber da ikke at du fjerner noget fra din virkelig gode blog !!
Nu eksperimenterede du jo en smule med video. Så det var da oplagt at gøre det muligt at se dine videoer direkte fra App'en også.
Ellers ved jeg sørme ikke, hvis det skulle være noget eksklusivt. Månedens eller ugens linkbuilding tip måske? Så sørger du jo for at folk jævnligt bruger din app for at se dette tip :) Især hvis du kan lave det, så man kun kan se det aktuelle tip...