Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville I markedsføre denne side ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop lavet denne side: www.kcaj.dk og skal have den markedsført. Skal jeg bruge affiate eller google.dk adwords ?

 

Gode råd

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , 

Er din side søgemaskineoptimeret, ellers er det en god idé at få en SEO-ekspert til at kigge på siden. Du kan i hvert fald starte med at kaste nogle penge efter Google adwords. Også kunne du måske prøve at skabe noget trafik igennem facebook, der kan man også lave annoncer :-)

- Held og lykke med siden! 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Stokholm Jewelry:
Du kan i hvert fald starte med at kaste nogle penge efter Google adwords

Google Adwords giver stort set nada effekt hvis hjemmesiden ikke er optimeret nogenlunde til den action man gerne vil have brugeren til at tage. Så mit bud er at trådstarter skal køre en lille smule adwords og bruge de besøgende herfra til at optimere hjemmesiden (hvis han da ikke allerede får mange besøgende fra søgemaskinerne). Først derefter skal man gå all-in på adWords..

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil foreslå at du lige kigger på din side fra en evt. kundes synsvinkel. Når man kommer ind på siden er det meget vanskeligt at se hvad i egentlig har at tilbyde. Det er en smule forvirrende med blanding af malervarer og anestæsi bøger. 

\Mikkel

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Mikkel ret. Jeg troede at først at det var en engros malershop.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting er at det kræver alt for mange klik for kunden at nå frem til dine produkter. Der skal klikkes på alt for mange kategorier i siden. Derudover tror jeg at de færreste kunder har et stort forhold til om det er Flügger eller noget andet. Kunne man ikke samle produkterne i nogle mere sigende kategorier direkte i menuen som f.eks.: Facademaling - og så samle alle produkter til facademaling direkte under den kategori istedet for at man først skal vælge producent?

Jeg ved godt at spørgsmålet egentlig gik på markedsføring - men markedsføringen nytter jo ikke noget før siden fungerer for kunden. Ellers mister du alt for mange af de kunder du ellers får lokket ind på siden.

\Mikkel

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også give Mikkel ret. Det er lidt svært at hitte ud af.

For denmaksimale effekt ville jeg personligt dele siden op i to særskilte - en med bøger og en med maling.

Nu kender jeg ikke baggrunden for siden og valg af varer, men ved at dele den op vil du have meget lettere ved at markedsføre dem.

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

få gang i den social del , få facebook google plus på siden  og sørg for at få en masse plus og likes levere den bedste service

udnyt titlerne bedre kombinere mere ind jeres kerne ord kombineret med nogle bi ord som den side omhandler , altså hver eneste side laves en titlen   der omhandler dens emme og husk lave alle unikke og udnytte google viser op til 70 tegn nu.

lav en nyheds blog på siden og skriv løs om hvad der sker i jeres branche

indhold vigtigt så lave en grundig om jer side og hvem du er , jo mere unikt indhold på siden jo bedre er det , så er der rigtigt meget guf for søgemaskinerne

husk giv billederne titler og tags derved en chance de findes i søgemaskinerne 

videoer er perfekte til markedsføring så få et par videoer på¨siden det er perfekt både socialt at dele og folk elsker linke til gode videoer

tjekke hvem konkurrenter linker til der er disse her 2 tjenester rigtige gode http://www.opensiteexplorer.org og https://www.majesticseo.com

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre siger så er det svært at se præcis hvad det er siden tilbyder.
Kig lige mere på dine USP og hvordan du formidler dette korrekt.

Alverdens markedsføring hjælper ikke hvis din side konverterer dårligt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)