Hey Guys! :) Nogle gode navneforslag til et firma, der importerer Egyptiske varer af meget høj kvalitet? (Webshop) Til min kæreste, der mangler inspiration. Tak :) |
QualityEgypt.com ?
Hey Guys! :) Nogle gode navneforslag til et firma, der importerer Egyptiske varer af meget høj kvalitet? (Webshop) Til min kæreste, der mangler inspiration. Tak :) |
Hej Rikke, |
Her er lidt inspiration: egyptianquality.dk qualityfromegypt.dk qualityfromegypt.com egyptiskkvalitet.dk egyptiskkvalitet.com Alle de ovenstående navne er ledige :-) Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry |
Måske noget med fokus på noget man relaterer til egypten: Keopsimport Sfinksimport Pyramideimport (måske lidt for meget hentydning til pyramidespil) Fortsæt selv listen... \Mikkel |
Der er mange søgninger om måneden på gamle Egypten eller det gamle Egypten. Hvis nogle af tingene kunne have noget med det at gøre, ville jeg forsøge at skrive det ind i domænenavnet. De-tGamle-Egypten.dk, Egyptens-Gamle-Varehus.dk, Gamle-Egyptens-Varehus.dk, Egypteriet.dk, I-Egypten.dk eller lignende. Der er også mange søgninger på "I egypten" og det er lidt ligesom I i så mange andre ting for tiden. Mvh Jens Andersen |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg ville normalt mene at til en seriøs virksomhed der gerne vil brande sig selv er det vigtigere med et velklingende navn end et navn der lige rammer en god google søgning. Gamle-Egyptens-Varehus.dk og lignende er noget mere egnede til affiliate sider og lignende. Desuden er det normalt tilrådeligt at undgå bindestreger i domænenavnet. Anyway, så er det klart at Gamle-Egyptens-Varehus.dk og lignende vil give en form for SEO bonus - hvis det er det man finder vigtigst. \Mikkel |
dette her domæne er ledig og inden holder det du tilbyder Egyptiskevarer.dk |
Der er jo ikke noget der er rigtigt eller forkert, men man kan med fordel vælge et domaine der indeholder noget af de man helst vil optimerer efter senere, altså hvad er det for vare , det er s.flg svært at vide på forhånd, men hvis i allerede nu ved at det er noget bestem i helts vil sælge så optimer efter det, det behøves ikke at være selve navnet men må gerne indgå. |
"Karavanen" ville være godt, men www.karavanen.dk er dog ikke tilgængeligt. Karavanen.eu er tilgængeligt, men lyder ikke helt ligeså godt... |