Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til produkt til salg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har tidligere spurgt på diverse forums om hvordan man kommer godt ud af starthullerne.

Nu sidder jeg så og har en god idé, og en fremstillingsmulighed, men tænker nu over hvordan jeg kommer fra at have ideen til at den egentlig står på hylden i butikken?

Skal jeg kontakte butikkens ledelse, evt. kæder, eller skal man en anden vej 'ind'?

På forhånd tak

Mathias Kruse

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:39

Hej Mathias Kruse!

Det lyder spændende.

Måske var det en idé at se på: www.startvaekst.dk

Held og lykke.

Venlig hilsen

Hans Peter Rebien

Sorø

Fra Vemmelev
Tilmeldt 17. Jul 12
Skrevet kl. 21:48

Hejsa, har flere gange haft kigget på den hjemmeside, blandt mange andre. Dog uden noget konkret svar på mit spørgsmål :/

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:42

hej Mathias,

en god start ville være at lave en virkelig god research om der er et behov for dit produkt på markedet eller om du kan skabe et behov.

Derefter ville det være en god ide at fremstille en billig prototype der kan fremvises senere ved indhentning af kapital starthjælp, enten hos en investor eller andre der vil være med i projektet.

Prototypen skal gøre det nemmere at forstå dit produkt og folk skal vide du er parat til at gå videre med ideen, det hjælper at have lavet en prototype. Det er ikke altid man behøver at lave en protype der er hammerdyr, nogle gange kan en pap model være nok til at folk kan forstå produktet og se mulighederne.

Hvis det er meget kompliceret kan en 3D model grafisk måske være en start, eller man kan lave en kasse der ligner det rigtige produkt, bare uden indmad, med dyr elektronik som f.eks først skal udvikles til ideen.

Der findes i asien folk der kan producere prototyper efter dine anvisninger, det kan måske være en mulighed for at lave en billig prototype som måske ikke kunne lade sig gøre på vores breddegrader.

Håber du kan bruge lidt af det videre i dit projekt. 

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Vemmelev
Tilmeldt 17. Jul 12
Skrevet kl. 20:52

Tak for svaret. Mange gode ideer som jeg kan bruge!

Men stadig, hvordan skal jeg tage kontakt til en eventuel kunde? - nu er mit produkt noget som skal havne i butikker som Imerco, Bahne, Kop&Kande mm. hvordan sker der? skal jeg blot tage kontakt til butikschefer eller?

Tak!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)