Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til partnerskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide til en ny afsætnings platform, et helt nyt internetkoncept. Og jeg har fået positiv feedback fra nogle af Danmarks største iværksættere. Jeg leder bare med lys og lygte efter en programmør der vil høre nærmere og er interesseret i at udvikle konceptet imod partnerskab.

Jeg søger en med gode referencer og erfaring. Økonomisk er der rigtigt gode muligheder i dette projekt - hvilket jeg er sikker på alle vil kunne se.

Ser frem til at høre fra jer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:27

Hvilken økonomisk garanti kan du give hvis det viser sig at projektet ikke holder vand?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:30

Jeg er stadig studerende (jura) så jeg kan ikke stille en økonomisk garanti. Men jeg er ret sikker på, at hvem jeg deler ideen med, vil se potentialet og have lyst til at være med. Men det er desværre alt jeg kan byde.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du griber det at søge efter en gratis samarbejdspartner helt forkert an.

Gode ideer findes i massevis, en ide i sig selv er intet værd. Der er altid millioner af ideer, men de fleste får aldrig fuldført ideerne. Hvis jeg skulle stille en programmør til rådighed er det vigtigste hvad DU kan. Du skal sælges dig selv og alle de kompetencer der gør at jeg kan se mig selv dele mit arbejde med dig.

En god ide, det har alle jo, en ide der kan gå verden rundt er der også mange der har. Ideen er ikke noget værd, du skal overbevise mig om at DU er noget værd.

Skriv hvad du bringer til bordet andet end en ide, så er chancen for at finde en partner langt større.

Hvis du ikke bringer noget til bordet andet end en ide, hvorfor skulle en programmør så ikke vælge en person med en god ide der samtidig har stort netværk, masser af erfaring indenfor projektledelse og opstart osv osv?.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 18:59

Kan du bidrage med netværk, markedsføring osv. til at få din ide til at "take-off". Tror der er mange udviklere rundt omkring, men tror du vil være nødt til at sandsynliggøre ideen er god (og du vil bidrage med mere end selve ideen og evt. feedback) for du kan finde partnerskab.

(Men på den anden side er jeg altid lettere negativ omkring den slags ting. Det afhænger naturligvis også af hvor meget programmering din ide kræver!)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)