Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress theme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg sidder og arbejder med en simpel hjemmeside i Wordpress - eller skal til det. Har arbejdet lidt i wordpress før så kan det basale.

Jeg har hentet en del inspiration herfra, www.inspari.dk men har ikke kunnet finde et theme der matcher. Jeg kan rigtig godt lide den måde den bruger billederne på - nogen der er stødt på et theme der minder om denne?

Da jeg ikke kunne finde noget der passer til ovenstående kiggede jeg mere på nogen ala easyiqcloud.dk da det i højere grad ligner et "standard" wordpress theme - her har jeg dog fundet en del men også til en noget dyrere pris. Nogen der i den forbindelse har erfaringer med diverse udbydere: Woothemes, elegantthemes osv.

Vil helst finde noget der minder om den første - nogen der er stødt på noget der matcher?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 13:09

Hej KasperHaa, 

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde nogle themes der matcher det første. Men jeg har fundet det theme som easyiqcloud.dk bruger - De bruger dette theme 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:11

Klasse - Tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 12:44

Jeg kan også anbefale StudioPress med deres Genesis Framework. Det er super godt til "professionelle" wp-sider.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)