Dvs. Du køre ikke noget ekstra ordinært på marjoe? :) |
Ligemeget hvad man tilbyder, tror jeg de fleste er på ferie. Det er den helt store ferie periode :).. Må self findes der mange metoder man kan benytte sig af
Dvs. Du køre ikke noget ekstra ordinært på marjoe? :) |
Ligemeget hvad man tilbyder, tror jeg de fleste er på ferie. Det er den helt store ferie periode :).. Må self findes der mange metoder man kan benytte sig af |
Vi prøver at have fokus på produktet i forhold til sommer/ferie. |
Nej, jeg har ikke lavet nogle specielle tiltag her i ferien, jeg er faktisk dårlig til at lave noget ekstraordinært en gang imellem. |
Nu gør vi os jo inden for lidt forskellige områder. Jeg har en enkelt meget lille nicheshop, hvor salget er, som det plejer at være. Primært bruger jeg min tid i min hovedgeschäft, hvor der er fuld knald på. Jeg oplever faktisk flere kunder i disse uger og dage, end jeg ellers har gjort. Derfor holder jeg først ferie i slutningen af august. Men som flere er inde på, så er ideen med noget sommerudsalg altid en vinder, så det kunne også være et indsatsområde?! |
Problemet med sommerudsalg er vel netop, at man opdrager sine kunder til at være tilbageholdende, istedet for at sælge til fornuftige priser resten af året :-) Sad pænt og kiggede efter en artikel om emnet, men kan ikke lige finde den, desværre. |
Måske. Og dog. For jeg køber personligt på mange shops på mange tidspunkter af året, hvor der ikke er udsalg (og skal da lige love for, at min kone gør det i endnu højere grad Det er klart, at det bliver det stensikker viden, at på de og de tidspunkter er det billigere end andre, så kan det have en indflydelse. Men jeg vil tillade mig at være ret skeptisk i forhold til formodningen om, at kunder så ikke handler resten af året. Det afhænger vel af udbud, efterspørgsel, priser, service (!) og markedsføring også. |
Måske, måske ikke vil jeg sige. /martin |
|