Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tilbyder Fri levering i Juli - Hvad gør du?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dvs. Du køre ikke noget ekstra ordinært på marjoe? :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:36

Ligemeget hvad man tilbyder, tror jeg de fleste er på ferie. Det er den helt store ferie periode :).. Må self findes der mange metoder man kan benytte sig af

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:36

Hej Mikkel og Sara. 50% var da alligevel en meget stor rabat :) kan et øget antal ordre så mærkes ?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:38

Vi prøver at have fokus på produktet i forhold til sommer/ferie. 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:40

Martin Jensen:
Dvs. Du køre ikke noget ekstra ordinært på marjoe? :)

Nej, jeg har ikke lavet nogle specielle tiltag her i ferien, jeg er faktisk dårlig til at lave noget ekstraordinært en gang imellem.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 20:41

Nu gør vi os jo inden for lidt forskellige områder. Jeg har en enkelt meget lille nicheshop, hvor salget er, som det plejer at være. Primært bruger jeg min tid i min hovedgeschäft, hvor der er fuld knald på. Jeg oplever faktisk flere kunder i disse uger og dage, end jeg ellers har gjort. Derfor holder jeg først ferie i slutningen af august.

Men som flere er inde på, så er ideen med noget sommerudsalg altid en vinder, så det kunne også være et indsatsområde?!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy B. Torpegaard:

Nu gør vi os jo inden for lidt forskellige områder. Jeg har en enkelt meget lille nicheshop, hvor salget er, som det plejer at være. Primært bruger jeg min tid i min hovedgeschäft, hvor der er fuld knald på. Jeg oplever faktisk flere kunder i disse uger og dage, end jeg ellers har gjort. Derfor holder jeg først ferie i slutningen af august.

Men som flere er inde på, så er ideen med noget sommerudsalg altid en vinder, så det kunne også være et indsatsområde?!

Problemet med sommerudsalg er vel netop, at man opdrager sine kunder til at være tilbageholdende, istedet for at sælge til fornuftige priser resten af året :-)  Sad pænt og kiggede efter en artikel om emnet, men kan ikke lige finde den, desværre. 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:01

Becker Consult | jacobbecker.dk:
man opdrager sine kunder til at være tilbageholdende

Måske. Og dog. For jeg køber personligt på mange shops på mange tidspunkter af året, hvor der ikke er udsalg (og skal da lige love for, at min kone gør det i endnu højere grad Big Smile).

Det er klart, at det bliver det stensikker viden, at på de og de tidspunkter er det billigere end andre, så kan det have en indflydelse. Men jeg vil tillade mig at være ret skeptisk i forhold til formodningen om, at kunder så ikke handler resten af året. Det afhænger vel af udbud, efterspørgsel, priser, service (!) og markedsføring også.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 01:10

Problemet med sommerudsalg er vel netop, at man opdrager sine kunder til at være tilbageholdende, istedet for at sælge til fornuftige priser resten af året :-)  Sad pænt og kiggede efter en artikel om emnet, men kan ikke lige finde den, desværre. 

Måske, måske ikke vil jeg sige.

Jeg tænker det er en super fed ting, at fange en ny kunde med et godt tilbud. Det kan godt være kunden får f.eks en vare 25-75 kr. billigere - Men idet at kunden laver købet, så er chancen for han/hun netop vender tilbage en anden gang der. Og hvis kunden allerede har haft en god oplevelse, med service, levering osv. kan det godt være kunden tænker skidt pyt med jeg ikke spare 25 kr. denne gang og køber alligevel pga. oplevelsen første gang og evt. oppriotere din forretning frem for konkurrentens selvom den samme vare rent faktisk er billigere.

Jeg har utrolig mange tilbagevendende kunder, som handler selvom der ikke er tilbud. Har formentlig også kunder, der kun køber når der er tilbud, men dem har alle vel :)

/martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:47

Jeg er helt enig i ovenstående. Man skal passe på, for ellers venter kunderne bare på tilbud... 
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)