Hej Aminoer. |
Der må da være et par stykker med et friskt pust :)
Hej Aminoer. |
Der må da være et par stykker med et friskt pust :) |
Spøg til side. Ingen tvivl om at det er et OK initiativ. En del kører jo med fri fragt over et vist købsbeløb. Du laver det som et "ferie-tilbud".
|
Fedt at høre lidt om hvad andre gør, og bruger af ideer. Er rimelig ny på webshop feltet så havde egentlig ikke opdaget at der generelt er mere stille pt. Bruger tiden på at tune butikken så den konvertere bedre. Samtidig skal der jo altid udvides, så al den tid kunderne ikke sluger mere bruges på alle de ting man førhen ville ønske man havde tid til :) God dag, og kom i sving. |
køb snørebånd på snøre-bånd.dk
Vi kører altid med fri fragt. Man skal bare købe for over 500 kr. Efter en katastrofal start sidste sommer, er vi efterhånden ved at have fået ryddet op i mange af de fejl vi har begået, der har været med til at straffe os på de organiske søgninger. Derfor stiger vi nu måned for måned, og det gør vi også i juli der dermed foreløbig bliver årets bedste. Det er ikke fordi vi vælter flere hundrede ordrer på posthuset hver dag, men så længe det bliver ved med at gå den rigtige vej, brokker vi os ikke :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Ja fri fragt er da en god idé, men ellers er der MANGE som kører deres udsalg netop nu. Det er jo en klassiker her i disse tider :-) |
Hvis jeg havde eget lager, ville jeg nok starte ud med et "åbnings tilbud" med favorable rabater - men nu kører jeg pr. dropship, så der kan jeg hverken give gratis levering, eller give store rabater. Lidt ærgerligt, men man kan vel ikke give guld og grønne skove lige efter en åbning uden penge selv at betale fragt for. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Jeg kører sommeren over tilbud hvor man kan få hjælp af mig som grafisk designer til kun 270 kr./timen - Det har indtilvidere været med til at øge mit antal af kunder og har sinden medio juni fået 4 nye kunder, der næsten alle har lidt nogenlunde store ordre. Så det bår' dæli som vi siger her i nordjylland : ) |
Jeg kører med fri levering hele året, man skal bare købe for min. 1 kr. |