Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder lidt fast i affiliate marketing

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cher,

Er der en speciel grund til du har valgt at lave en side på Engelsk? Jeg startede også med engelske sider, med det resultat at det tog mig meget længere som nybegynder at tjene lidt penge til motivation. Det er meget nemmere på dansk, men selvfølgelig også mindre penge for dem i toppen.

Jeg vil anbefale dig at bruge tid på at finde de rigtige søgeord og skrive gode artikler om. Søgeords research er 75% af gamet. Find nogle gode lange søgesætninger og optimer imod dem. Der må være mange indenfor parfumer.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 15:37

Cher Pedersen:
Det har jeg også tænkt på, dog er meningen at det er brugerne af siden, der skal ligge deres videoer/anmeldelser ind på sitet, er dét noget der er for omstændigt eller for tungt at køre på siden, evt. nogle bedre idéer til dette??

Embed fra youtube :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej, kan forstå du vil lave e-parfume.com med engelsk indhold?

parfume på engelsk hedder perfume, måske du skal overveje e-perfume.com som er ledigt.

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 17:00

Cher Pedersen:

Hej Aminoer

Jeg har et affiliate site, som jeg er igang med at sætte op, jeg kunne godt bruge et hav af idéer til, hvordan jeg skal gå videre med den. Navnet er e-parfume.com og det siger jo lidt om hvad man kan forvente sig, tanken er at lave et mindre forum, hvor man kan skrive indlæg og kommentarer om parfumer og selv anmelde en duft etc. (på engelsk) Alle idéer er meget velkomne Big Smile

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Hej Cher

er sikker på denne her guide kan hjælpe dig med dit problem: http://guidetilaffiliate.blogspot.dk/ :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)