Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder lidt fast i affiliate marketing

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et affiliate site, som jeg er igang med at sætte op, jeg kunne godt bruge et hav af idéer til, hvordan jeg skal gå videre med den. Navnet er e-parfume.com og det siger jo lidt om hvad man kan forvente sig, tanken er at lave et mindre forum, hvor man kan skrive indlæg og kommentarer om parfumer og selv anmelde en duft etc. (på engelsk) Alle idéer er meget velkomne Big Smile

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 10:43

Det allerførste jeg bider mærke i, er din forside. Få skiftes den tekst med lorem ipsum ud i en fart. Og lav gerne nogle flere interessante artikler omkring parfumer.

Som du selv er inde på, er anmeldelser af produkter en god ting. Mange personer tager fat i firmaer for at få produkter de kan anmelde, mod at få produktet selvfølgelig. Nu ved jeg godt at parfumer er i den dyre ende, men det var da en mulighed. De får en (forhåbentligt) god anmeldelse ud af det og du får godt indhold på din side.

Du kan også tilmelde din side til diverse linkkataloger, for at skabe mere trafik på din side.

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:10

Jeppe D.:
Det allerførste jeg bider mærke i, er din forside. Få skiftes den tekst med lorem ipsum ud i en fart. Og lav gerne nogle flere interessante artikler omkring parfumer.

Hej Jeppe

Tak for svar. Siden skal være på engelsk som skrevet, mener du at jeg skal tage kontakt til udenlandske firmaer og få dem til at sende en prøve til mig?, mod at jeg anmelder parfumen og læserne kan kommentere på denne eller??. Er med på at Lorem Ipsum skal fjernes, er blot i tvivl om hvad det er der skal være det første som møder læseren.. Skriv gerne hvis du har nogle flere idéer, jeg er lidt på bar bund endnu i dette affiliate, men det skal nok lykkesBig Smile

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 11:36

Hej Cher for at skaffe traffik ville jeg selv pumpe nogle parfume reviews ud på youtube :-)

dernæst så ville jeg signe op her.  og finde nogle bloggere i parfume/duft nichen.

Prøv også at score nogle links herfra: http://www.basenotes.net/forum.php og http://www.fragrantica.com/board/http://www.perfumemagforums.com/forums/ jeg gider egentlig ikke kopiere alle de links som google fandt så here you go.

Jeg har dog ikke taget et kig på din side, endnu men hvis du har lorem ipsum dolar så skynd dig at få det væk :-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:15

Lurks in the dark:
parfume reviews ud på youtube :-)

Det har jeg også tænkt på, dog er meningen at det er brugerne af siden, der skal ligge deres videoer/anmeldelser ind på sitet, er dét noget der er for omstændigt eller for tungt at køre på siden, evt. nogle bedre idéer til dette??

Må lige spørge til lorem ipsum, jeg troede egentlig at det var "godt at have på siden" når der ikke er content?!

Glæder mig til svar.

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:26

Det er også ganske udemærket vil jeg mene, men Jeppe skriver også "få skiftet den tekst med lorem ipsum ud i en fart og lav gerne nogle interessante artikler om parfume" = Få skrevet noget relevant, så folk vender tilbage ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 12:35

lorem ipsum: står på så mange sider og google ved at det er noget halvfærdigt og ubrugeligt!

Selvom du gerne vil have brugerne til, at poste så er det altid de første der er sværest, derfor vil det være en god ide at puste til det ved selv at starte og sætte dagsordenen så at sige...

En ide kunne være et lille afsnit om "lav selv" parfumer og nogle artikler om pafumealergi (rene æteriske olier er bla. ikke nødvendigvis bedre end købe parfumer)...

blot et par skud fra hoften :-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:39

Simon Hansen:
Få skrevet noget relevant, så folk vender tilbage ;)

Hej Simon

Tak for dit svar Smile jeg sætter min lid til Lorem Ipsum lidt endnu og vil få lavet noget interessant indhold!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:48

Tom Jensen:
står på så mange sider og google ved at det er noget halvfærdigt og ubrugeligt!

Det er jo også sådan at e-parfume.com er pt...Big Smile og ja der skal skrives en del. Jeg er rigtigt glad for den vinkel du gav til, hvad der kan skrives om på en parfume affiliate side. Det er altid rart med nye indspark!

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 12:51

Sig til hvis du en dag står og mangler lidt omkring "gør det selv" er ret sikker på jeg kan finde noget i gemmerne (har arbejdet med indkøb af råvarerne) og har vist også en "opskrift eller to"

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)