Jeg har et affiliate site, som jeg er igang med at sætte op, jeg kunne godt bruge et hav af idéer til, hvordan jeg skal gå videre med den. Navnet er e-parfume.com og det siger jo lidt om hvad man kan forvente sig, tanken er at lave et mindre forum, hvor man kan skrive indlæg og kommentarer om parfumer og selv anmelde en duft etc. (på engelsk) Alle idéer er meget velkomne .
Det allerførste jeg bider mærke i, er din forside. Få skiftes den tekst med lorem ipsum ud i en fart. Og lav gerne nogle flere interessante artikler omkring parfumer.
Som du selv er inde på, er anmeldelser af produkter en god ting. Mange personer tager fat i firmaer for at få produkter de kan anmelde, mod at få produktet selvfølgelig. Nu ved jeg godt at parfumer er i den dyre ende, men det var da en mulighed. De får en (forhåbentligt) god anmeldelse ud af det og du får godt indhold på din side.
Du kan også tilmelde din side til diverselinkkataloger, for at skabe mere trafik på din side.
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Det allerførste jeg bider mærke i, er din forside. Få skiftes den tekst med lorem ipsum ud i en fart. Og lav gerne nogle flere interessante artikler omkring parfumer.
Hej Jeppe
Tak for svar. Siden skal være på engelsk som skrevet, mener du at jeg skal tage kontakt til udenlandske firmaer og få dem til at sende en prøve til mig?, mod at jeg anmelder parfumen og læserne kan kommentere på denne eller??. Er med på at Lorem Ipsum skal fjernes, er blot i tvivl om hvad det er der skal være det første som møder læseren.. Skriv gerne hvis du har nogle flere idéer, jeg er lidt på bar bund endnu i dette affiliate, men det skal nok lykkes
Det har jeg også tænkt på, dog er meningen at det er brugerne af siden, der skal ligge deres videoer/anmeldelser ind på sitet, er dét noget der er for omstændigt eller for tungt at køre på siden, evt. nogle bedre idéer til dette??
Må lige spørge til lorem ipsum, jeg troede egentlig at det var "godt at have på siden" når der ikke er content?!
Det er også ganske udemærket vil jeg mene, men Jeppe skriver også "få skiftet den tekst med lorem ipsum ud i en fart og lav gerne nogle interessante artikler om parfume" = Få skrevet noget relevant, så folk vender tilbage ;)
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
lorem ipsum: står på så mange sider og google ved at det er noget halvfærdigt og ubrugeligt!
Selvom du gerne vil have brugerne til, at poste så er det altid de første der er sværest, derfor vil det være en god ide at puste til det ved selv at starte og sætte dagsordenen så at sige...
En ide kunne være et lille afsnit om "lav selv" parfumer og nogle artikler om pafumealergi (rene æteriske olier er bla. ikke nødvendigvis bedre end købe parfumer)...
står på så mange sider og google ved at det er noget halvfærdigt og ubrugeligt!
Det er jo også sådan at e-parfume.com er pt... og ja der skal skrives en del. Jeg er rigtigt glad for den vinkel du gav til, hvad der kan skrives om på en parfume affiliate side. Det er altid rart med nye indspark!
Sig til hvis du en dag står og mangler lidt omkring "gør det selv" er ret sikker på jeg kan finde noget i gemmerne (har arbejdet med indkøb af råvarerne) og har vist også en "opskrift eller to"