Ekskluder din egen IP-adresse i Google Analytics
Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Nicolai Kirkbye
Skrevet
17-07-2012 kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Dette indlæg kan for avancerede brugere af Google Analytics være overflødigt at læse. Men for begyndere kan det være en stor hjælp. Det er altid det første jeg gør i opsætningen af Google Analytics på en ny side, og at ekskludere din egen IP-adresse i Google Analytics' data vil give dig et bedre og mere præcist billede af trafikken på din side, når alle dine egne sidevisninger og kliks er sorteret fra.
Jeg har lavet en lille visuel guide, så du på under to minutter kan kan sætte et ekskluderingsfilter op.
Læs "Ekskluder din egen IP-adresse i Google Analytics" her
Svar
Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA. www.bluebits.dk
Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Meget nyttig guide til Analytics-brugere. Jeg kan godt huske hvordan jeg langsomt blev gråhåret i starten af min første shop, da jeg så en masse trafik, der i sidste ende bare var mig selv. Piwik har en fed funktion, hvor du bare installerer en lille cookie på din computer, som så ekskluderer dig. Det måtte Google også gerne indføre
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Super guide, er lavet så alle kan være med....:)
Svar
Tilmeldt 30. Jan 12
Hej Nicolai
Meget fin info - jeg vidste godt det kunne lade sig gøre, men ikke lige hvordan
Tak for det
Hilsen
Hilbert
Svar
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Tak for tippet, det var nyttigt og utrolig simpelt.
Men det er næsten alt jo, hvis man bare ved hvordan.
Svar
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.
www.maling.nu
Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Nicolai Kirkbye
Skrevet
17-07-2012 kl. 16:21
Svar
Jeg havde på samme måde i starten. Det give rigtig god mening at funktionen eksisterer. Egen trafik har man i de fleste tilfælde ingen interesse i.
Meget nyttig guide til Analytics-brugere. Jeg kan godt huske hvordan jeg langsomt blev gråhåret i starten af min første shop, da jeg så en masse trafik, der i sidste ende bare var mig selv. Piwik har en fed funktion, hvor du bare installerer en lille cookie på din computer, som så ekskluderer dig. Det måtte Google også gerne indføre
Svar
Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA. www.bluebits.dk
Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Nicolai Kirkbye
Skrevet
17-07-2012 kl. 16:22
Svar
Tak, det var også min intention :)
Super guide, er lavet så alle kan være med....:)
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Hej Nicolai
Husk lige at nævn hvad der skal til hvis man har en dynamisk IP :-)
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Nicolai Kirkbye
Skrevet
17-07-2012 kl. 16:43
Svar
Her har du svaret :)
Hej Nicolai
Meget fin info - jeg vidste godt det kunne lade sig gøre, men ikke lige hvordan
Tak for det
Hilsen
Hilbert
Svar
Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Nicolai Kirkbye
Skrevet
17-07-2012 kl. 16:47
Svar
Yes. Dette virker klart bedst med en fast IP. Med en dynamisk IP skal man huske at tilføje dem alle løbende.Hej Nicolai
Husk lige at nævn hvad der skal til hvis man har en dynamisk IP :-)
Svar