Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign, hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har lige redesignet mit website, Frax.dk. Det fungerer som website for min IT-konsultationsvirksomhed. Jeg vil gerne have lidt respons på den, så jeg kan få den tilpasset 100%.

På forhånd tak!

- Niclas 

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:48

Hej Niclas,

Kan godt lide det minimalistiske look (det synes jeg er rigtig godt, når man ikke har haft så mange cases endnu), den måde du har sat dine cases op på, og din kontaktformular.

Jeg ville nok dele teksten i "the developer" op i nogle flere bidder, i stedet for at skrive det hele i én lang omgang; det kan godt virke lidt tungt. Desuden er jeg selv fan af at folk sætter priser på deres hjemmesider.

Du kunne eventuelt lave et "pakke tilbud" hvor folk betaler for en hel hjemmeside, eller sætte en timepris på. På den måde får du også sorteret de useriøse kunder fra og du slipper for at holde møder med folk som springer fra fordi de havde regnet med en anden pris end dét du tager for dine ydelser.

Til sidst vil jeg lige påpege stavefejlen i den første sætning på forsiden "Frax.dk Development develops apps, websites and server soulutions."

Alt i alt en god og simpel side, som forklarer det mest nødvendige Smile

Held og lykke fremover.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 01:56

Hej Niclas

Super flot site. Har kun en enkelt bemærkning. Dit logos blå farver matcher ikke resten sitet. Prøv eventuelt at ændre logoets blå farver.

Med venlig hilsen

Abdalla Al-ayrot

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes godt om siden, og den virker ærlig. Jeg kan godt lide at du skriver at du er en ung udvikler, og ikke forsøger at ligne et stort udviklingshus med mange udviklere, og mange års erfaring.

Du kunne evt. beskrive forløbet i punktform fra kunden kontakter dig, til de får leveret deres app, website etc. Beskriv de forskellige faser fra specifikation, design, programmering, levering, revisioner etc. Det vil vise at du kan arbejde struktureret, og sende et signal om at du arbejder professionelt.

Lige lidt kritik: Hvis du vil skrive på engelsk, så få en der er super skarp til engelsk til at læse korrektur. Der er flere mindre fejl som jeg ikke kan lade være med at falde over når jeg læser teksten.

Mvh Carsten

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:37

Synes det ser super godt ud , kan godt lide det minimalistiske udseende , der er bare lige et par ting der "irriterer" mig . 

Du har en del stavefejl på siden , synes jeg selv du skal finde, evt. få en med gode engelskkundskaber til at læse det hele igennem for dig og rette det til.

"I was born in 1995 in the second largest city in Denmark, called Aarhus. I had trouble finding friends when he started "
Du skriver først som om du selv fortæller, og derefter skriver du som om du beskriver en person , du bliver nødt til at vælge om du fortæller som dig selv, eller om du skriver som om en anden beskriver dig :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20

Tak for alle kommentarene. Jeg får rettet det nødvendige snarest.

:)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:38

Som tidligere nævnt, del dine tekster lidt op. - Billeder kan der godt komme lidt af, fx. i "the developer" hvorfor ikke et billede af dig selv? :)

- Har du facebook, twitter, google+ osv. sider, så smid et link ind! :)

- Hvorfor ikke linke til appstore, hvor man kan hente dine cases? 

Mvh Simon Andersen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:54

Ser super godt ud ja...:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:25

første troet jeg kun en forsiden gør mere bemærket det er menu på siden , for nu var det kun fordi ønsker feedback blev der mere end 1 minut , man har kun få sekunder til at overbevise folk så de skal lyn hurtige bemærke det er en hjemmesde.

frem med dit cvr nummer i fodnoten og på kontakt siden det gør siden mere troværdig

et billedet af dig ville sælge siden bedre det gør siden mere  personlige og overbeviser nemmere nye kunder

hvorfor er den på engelske er de fleste af dine kunder engelske få dansker ville vælge webmaster efter sådan en side på engelske dansker elsker læse det er dansker bag siden og der skriver på dansk

social medier kan jeg slet ikke se på siden få google plus og facebook især på siden og især google plus da uden for DK er det yderste populært

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:34

Hej Niclas

Jeg har vist givet feedback på dit gamle design for et par uger siden, og det er rart at se, at der er sket lidt.

Som Charlie også skriver, synes jeg, at det ville være godt med nogle priseksempler.

For læsevenlighedens skyld bør du gøre din tekst venstrestillet. Det er ikke nemt at læse centreret skrift, især ikke på web.

Jeg mener, at jeg i min tidligere feedback rådede dig til at gøre det klart på forsiden, hvad det er, du tilbyder. I forhold til den lime-grønne baggrund og den lille rebus-lignende ting, der var på det gamle site, så er den beskrivende tekst lidt bedre. Men den er stadig ikke helt i skabet.

Jeg tror nøgleordene her er "Show it, don't tell it". Det skal simpelthen fremgå af forsiden og looket på sitet (og ikke så meget tekst), at du er super skarp til det her - også på trods af at du er en ung herre.

Teksten synes jeg på en eller anden måde har noget ydmyghed over sig, og det kan jeg godt lide. Du prøver ikke at fremstille dig selv som noget, du ikke er, og det er rigtig godt. Men som Carsten og Richard også skriver, så ville jeg finde en, der er super skarp til engelsk til at læse noget korrektur og spice teksten lidt op. Og overvej evt. at lave en dansk version af sitet også.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)