Hej! Jeg har lige redesignet mit website, Frax.dk. Det fungerer som website for min IT-konsultationsvirksomhed. Jeg vil gerne have lidt respons på den, så jeg kan få den tilpasset 100%. På forhånd tak! - Niclas |
Hej Niclas,
Kan godt lide det minimalistiske look (det synes jeg er rigtig godt, når man ikke har haft så mange cases endnu), den måde du har sat dine cases op på, og din kontaktformular.
Jeg ville nok dele teksten i "the developer" op i nogle flere bidder, i stedet for at skrive det hele i én lang omgang; det kan godt virke lidt tungt. Desuden er jeg selv fan af at folk sætter priser på deres hjemmesider.
Du kunne eventuelt lave et "pakke tilbud" hvor folk betaler for en hel hjemmeside, eller sætte en timepris på. På den måde får du også sorteret de useriøse kunder fra og du slipper for at holde møder med folk som springer fra fordi de havde regnet med en anden pris end dét du tager for dine ydelser.
Til sidst vil jeg lige påpege stavefejlen i den første sætning på forsiden "Frax.dk Development develops apps, websites and server soulutions."
Alt i alt en god og simpel side, som forklarer det mest nødvendige
Held og lykke fremover.