Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site hvor jeg deler ud af min ekspertise - feedback omkring sitet / koncept ønskes!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben!

Idéen er rigtig fed. Da jeg ind imellem sidder og surfer biler og drømmer mig væk, tænker jeg nogen gange på hvad sådan en brugt til vil koste i Tyskland Smile

Det er ikke den sværeste beregning - som du også selv skriver er det ikke nyt - men at du gør det så håndgribeligt er genialt, jeg er HELT VILD med dine overslag, MANGE flere af dem, på mange forskellige slags biler Smile

Som de andre skriver kunne det være rigtig godt med nogle flere menu punkter i toppen - der gik lige 2 min inden jeg "fandt" menuen ude til højre - fordi jeg blev opslugt over alt det indhold jeg fik smidt i hovedet. Gør evt. det, at på hver eksempel linker du lige til din import guide fx med "Klik her for at finde din BMW XXX i Tyskland".. Elelr hvad ved jeg Smile

Jeg er ikke helt vild med designet, men når man lige holder musen i ro, og får sig et overblik er det OK (jeg ville overveje at finde et andet tema Geeked)

Håber du kunne bruge det til lidt!

Dbh. Steffen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh ja, jeg har brugt ufattelig mange timer på mobile.de, og forsøgt at beregne mig frem til en pris med DK afgift. Så jeg kan sagtens se ideen.

Jeg importerede dog aldrig en bil, bl.a. pga. den usikkerhed der trods alt ligger i det. Det kan jo være svært at kende den præcise pris. Derfor tror jeg at det vil være rigtigt godt at lægge biler på, som du også gør, som viser eksempler på hvad andre har betalt.

Hvilke biler importeres mest? Det er vel mest biler i den lidt dyrer ende, er det ikke?

Bilpriserne er iøvrigt høje i Tyskland, sammenlignet med USA. Eks. koster en fabriksny Porsche 911 Carrera op til 100.000 kr. mere i Tyskland end her i USA :-)

Mvh Carsten

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)