Hej Aminoer, Jeg er i fuld gang med mit lille projekt om at lave en hjemmeside om den danske Superliga, men har et problem. Jeg skal selvfølgelig bruge billeder fra den danske Superliga. Både kampbilleder og af spillere, men hvor skaffer jeg dem? Kan jeg overhovedet få dem gratis?
Hej Aminoer, Jeg er i fuld gang med mit lille projekt om at lave en hjemmeside om den danske Superliga, men har et problem. Jeg skal selvfølgelig bruge billeder fra den danske Superliga. Både kampbilleder og af spillere, men hvor skaffer jeg dem? Kan jeg overhovedet få dem gratis?
Jeg tror ikke at du kan finde billeder fra superligaen uden at det bliver en lidt dyr fornøjelse. En anden ting du evt. selv kunne gøre, var at selv tage ud til kampene og tage nogle billeder. Ellers hvis du skal have et samarbejde med nogle af dem som tager billeder fra den danske superliga, bliver det som sagt en lidt dyr fornøjelse :-)
Hej - Det kan godt være det er lidt dyrt, men billeder skal man aldrig gå på kompromis med. De siger mere end teksten, og de en en vigtig del af en hjemmeside. Har du hørt om du ikke kan få det billigere, hvis du køber mange?
Jeg vil foreslå at du kontakter de danske klubber og deres respektive supportklubber og hører om du må bruge nogle af deres billeder, hvis de får et lille link fra dig.
Quid pro quo.
Mvh Daniel Nielsen - marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing