Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange indlæg skal en god blog udgive?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg ved ikke om dette emne er blevet vendt før (kunne ikke finde noget om det).

Jeg er interesseret i at vide, hvad Jeres holdning er til antallet af indlæg på en hjemmeside.
I dag oprettes der mange nye WordPress blogs om mange forskellige emner hele tiden. Men det er bestemt ikke alle der bliver holdt ved lige.

For de blogs, der bliver holdt ved lige, hvor mange indlæg mener I, man bør udgive?

Det jeg er interesseret i at vide, er i første omgang i henhold til Google og hvad deres algoritme mener er godt i forhold til antallet af indlæg.
Jeg er klar over, at der kan ligge meget mere i det end blot antallet. Der er naturligvis en grad af indholdets længde, keywords, sprog, evt. tidspunkt med mere, der kan være på tale for at Google synes om dit website.

Men det jeg kunne tænke mig at høre jer om, er specifikt om I mener der er et bestemt antal indlæg, om ugen, eller om måneden, der gør, at Google holder mere øje med din blog/website?

Som et side-spørgsmål, kunne det også handle om, hvor mange indlæg, der skal til for at holde ens besøgende interesseret?

Jeg kunne godt tænke mig at strikke en artikel sammen om netop dette emne, så venligst giv Jeres mening tilkende.

Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling

Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv dine indlæg, når du har tid og lyst. Man har jo helst lyst til at læse artikler af god kvalitet, og dem skriver man ikke, hvis man er presset Big Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 18:28

Det er jeg så tilbøjelig til at give dig 100% ret i.

Men nu var det ikke så meget et spørgsmål om hvad du som blogger/forfatter er i stand til, men mere hvad der giver "pote" set ud fra et Google-perspektiv - skråstreg - besøgende-perspektiv jeg er ude efter...

Men tak - dit svar skal under alle omstændigheder med i en evt. artikel om dette emne.

Fra Randers
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:40

Hej Morten,

Jeg ved ikke præcist hvad google forventer, men jeg ved nogenlunde hvad læserne forventer.

Hvis du vil have en fast læserskare, er det en god idé at have skemalagte blogindlæg. Jeg ville sige kvalitet over kvantitet. Hav enten en eller to blogindlæg om ugen, og udgiv dem på bestemte dage. Det er rammen omkring din blog, og det vil skabe tryghed blandt dine læsere. Hvis indlæggene kommer ujævnt fordelt, mister du dine læsers tillid og de vil nok ikke være lige så tilbøjelig til at følge med i din blog. 

Mvh.

Jeppe Aaagaard Glud

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 19:31

Hej Jeppe,

Ja det giver god mening.

Der findes sikkert populære blogs, som udgiver artikler i vindens retning, men i disse tilfælde handler det naturligvis igen om kvaliteten. Det må være kvaliteten samt evt. det specifikke emne, de besøgende kommer for.

Grunden til at lige præcis antallet af indlæg har min interessere, er at jeg i et case-study selv engang gjorde det, at jeg udgav én artikel om dagen i blot en måned på en af mine blogs - og det gav faktisk overaskende resultater i besøg fra Google. Jeg gjorde kun dette én gang og har siden kun udgivet, når vinden bragte mig noget brugbart. Resultatet var dog, at besøgstalene fra Google steg voldsomt og faldt ikke efterfølgende, selv et år efter, hvor bloggen måske kun får ét indlæg om måneden... Var det så tilfældigt, eller kan man virkelig booste sin blog på denne måde?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35

så mange som muligt bare alle samme er gode , men 1 god om dagen burde være mere end nok vil jeg mene , men vis ikke kan skrive en god om dage så skrive mindre , men vil kan skrive 60 gode om dagen er det super godt Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)