Hej Amino'er. |
Jeg er godt tilfreds med Meebox. Hurtig svartid på chat, og ellers har det generelt bare fungeret fint i de måneder, jeg har afprøvet det.
Jeg har dog ikke prøvet one.com.
Hej Amino'er. |
Jeg er godt tilfreds med Meebox. Hurtig svartid på chat, og ellers har det generelt bare fungeret fint i de måneder, jeg har afprøvet det. Jeg har dog ikke prøvet one.com. |
One er meget let at gå til. Man kan selv redigere osv. Dog er det jo færdig lavede skabeloner man arbejder i. Men det er jo bare en " ramme " man kan lave som man vil. Jeg har selv brugt one tidligere til min tidligere forretning. Billigt let og ligetil |
Tak for svarene :) |
Unoeuro.com er også virkelige gode og har skyhøj oppetid, kraftige fiberforbindelser og lynhurtig support |
Man behøver vel ikke at bruge deres skabeloner. Jeg går ud fra, at man også kan uploade filer med sin egen kode. Nu kender jeg ikke til one.com's skabeloner, men jeg vil som udgangspunkt anbefale at få lavet en hjemmeside uden om de skabeloner du kan finde hos webhosts. |
meebox.net de er klart bedre levere en super server hurtig hastighed med få webhotel per server og en god suport , de er simpelthen suveræne gode |