Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder til website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg vil gerne høre jeres forslag på udbydere til en hjemmeside - f.eks. har jeg hørt at one.com er en rimelig god en.

I må meget gerne uddybe jeres meninger:

"Hvorfor i synes det er godt"

Mange tak på forhånd! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:08

Jeg er godt tilfreds med Meebox. Hurtig svartid på chat, og ellers har det generelt bare fungeret fint i de måneder, jeg har afprøvet det.

Jeg har dog ikke prøvet one.com.

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:25

One er meget let at gå til. Man kan selv redigere osv. Dog er det jo færdig lavede skabeloner man arbejder i. Men det er jo bare en " ramme " man kan lave som man vil. Jeg har selv brugt one tidligere til min tidligere forretning. Billigt let og ligetil

Fra Hillerød
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:28

Tak for svarene :)

Da det er min første hjemmeside jeg vil lave, vil det være perfekt, hvis det er lige til.

Jeg ved ikke det store om programmering og coding, men det kan man jo lære :) 

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:32

På one behøver du ikke have kendskab til HTML eller kodning. ( derfor jeg valgte dem - for fatter brik af kodning smiler ) held og lykke

Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:42

Unoeuro.com er også virkelige gode og har skyhøj oppetid, kraftige fiberforbindelser og lynhurtig support

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:49

imfashion:

One er meget let at gå til. Man kan selv redigere osv. Dog er det jo færdig lavede skabeloner man arbejder i. Men det er jo bare en " ramme " man kan lave som man vil. Jeg har selv brugt one tidligere til min tidligere forretning. Billigt let og ligetil

Man behøver vel ikke at bruge deres skabeloner. Jeg går ud fra, at man også kan uploade filer med sin egen kode.

Nu kender jeg ikke til one.com's skabeloner, men jeg vil som udgangspunkt anbefale at få lavet en hjemmeside uden om de skabeloner du kan finde hos webhosts.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

meebox.net de er klart bedre levere en super server hurtig hastighed med få webhotel per server og en god suport , de er simpelthen suveræne gode

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)