Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges webudvikler til opstart af en social networking site

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! Nu har jeg fulgt med i dette forum i lidt længere tid og nu har jeg endelig fået moden til at skrive her. Jeg er en ung mand på 23 år skal begynde til at skrive speciale i bakterielle toksiner, er en meget nysgerrig person som ofte stikker næsen  indenfor områder (altså teknisk og faglige ikke personlige ;)) som jeg er ikke ligefrem ekspert i men prøver så giver den gas. Ellers kan jeg godt lide at planlægge af arrangementer, læse om alt muligt og er åben til alt fornuftigt.   Om dig som person: vær præcis og vær ærlig omkring hvor meget du kan opnå eller hvor meget du vil. Til projektet: jeg har nu i længere tid udarbejdet en ide som jeg har nøje undersøgt muligheden for omkring vækst(konceptet er meget fleksibel, men begrænser sig i første omgang til min fagfelt, da det er her jeg har bedst forståelse og adgang til samarbejdspartnere) og forretnings potentiale(mål grupperne  har givet positiv feedback) og Nu er situationen sådan at jeg har brug for at udvikle webdellen af min projekt  og til det har jeg brug for en person der kan finde ud af følgende ting: et login system, rating system og map lokalisation, det er minimum grænsen for mine behov. Jeg har skitser som man kan prøve at forholde sig til og jeg er der selvfølgelig også til at hjælpe til at præcisere hvad der præcist er behov for, eller evt skaffe nogen du kunne tænke spørge noget om. Der er desværre ikke økonomi til at betale nogen, er selv studerende... for ellers havde jeg for længst gjort det, som minimum får man i dette projekt et bred netværk i biotech branchen og hvis alt går godt så få man også 15% andel i virksomheden. Håber det har fristet nogen.

Min skype taj.khaled

Adios!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)