Jeg har betalt for VIP og modtaget faktura på mail. Hver gang jeg prøver at kontakte en nogle på virksomhedbørs bliver jeg bedt om at oprette VIP? Og betale igen?
Hej. Jeg har kontaktet support og logget ud og ind på alle mulige tænkelige måder jeg kan komme i tanke om, uden det har ændret noget. Jeg syntes ikke jeg vil betale for VIP igen inden jeg ved hvad jeg gør galt. Der må være en fra support der kan trykke på et eller andet?
Hej. Jeg har kontaktet support og logget ud og ind på alle mulige tænkelige måder jeg kan komme i tanke om, uden det har ændret noget. Jeg syntes ikke jeg vil betale for VIP igen inden jeg ved hvad jeg gør galt. Der må være en fra support der kan trykke på et eller andet?
Kan du ikke forklare hvad det er du har købt. Er det et VIP abb. på Amino Virksomhedsbørs eller er det Amino Plus?
Hej Teksten lyder VIP-bruger - 14 dage og jeg købte det for at kunne kontakte brugere på virksomhedbørs men jeg bliver bedt om at købe igen? Det kan være at jeg har købt noget forkert.?