Kære Niels, jeg er bange for at din Twitter konto nok er blevet hacket (som jeg opdagede at min var i sidste uge)
http://screencast.com/t/IQXMEqm5H
Hej Stefan,
Ja det er jeg også bange for.. For et par dage siden fik jeg en Direct message fra en bruger der skrev at "Jeg kan se at folk taler dårligt om dig..." bla bla... Og havde vedhæftet et link, hvor der var advarsel på.. Men jeg var naturligvis nyeserig da jeg af natur ikke ønsker/forventede at der var nogle der snakkede dårligt om mig...
Hvad kan jeg gøre ved det hvis min profil er blevet hacket ?!
Ja den har jeg også set en del gange, men det er vist kun når Andre er blevet hacket.
I mit tilfælde havde min konto pludselig fulgt over 2000 i et spansk netværk, og min konto retweetede automatisk deres spam beskeder.
Jeg måtte hurtigt ændre password, og bruge to timer på manuelt at slette alle 2000. Spørg mig om jeg var pissed.
Hehe... Jo det ku jeg snildt forestille mig - Har heldigvis nået at ændre mit i tide!
Generelt er jeg bare ved at være godt og grundig træt af det spam lort både Twitter nu, og alle e-mail kontoer jeg har... Bruger i gennemsnit rundt regnet 1-2 timer dagligt bare på at slette og sige uønsket til det lort... Nøj jeg er træt af det.
Deleuran << Det gjorde jeg også i går :) haha... Smed lige lidt hurtigt grafik på, for at lege med Parallax :) http://www.danieldue.dk/parallax/ <<-- Det er ren fjol..So far..
- Tak for det - Er også selv rigtig godt tilfreds med det.
Det fremviser på en god og moderne måde den stil jeg arbejder i, og gerne vil mere over i. Nemlig simpelt, brugervenligt og samtidig sat op på sådan en måde så den besøgende aldrig mister interesseren. Og det kan jeg rigtig god lide ved siden
Så kom jeg igang med re-design af min side: nilspedersen.dk Det nye website bliver one-page design, med brug af Parralax slide. - Uhhh jeg glæder mig til det kommer online.
- Update følger
hvornår er den nye side online , siden lige nu er meget mørk og kedelige der skal i hvert fald noget andet baggrund - tekst farver på siden så det er lettere at læse teksten på siden der mangler lidt jeg havde meget svært ved at læse teksten på din side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows