Jeg har skrevet et bachelor projekt omkring opstart af egen hjemmesiden, og har herunder opstillet et koncept som jeg meget gerne vil arbejde videre med. Jeg har dog en del problemer med selve opstarten af hjemmesiden, hvorfor jeg meget gerne vil have råd fra andre personer som har erfaring med dette..
Hjemmesiden skal fungere som en portal for studerende, at mødes på kryds og tværs til at udveksle erfaringer osv. Kan desværre ikke sige så meget mere da jeg gerne vil holde kortene tæt til kroppen inden hjemmesiden bliver aktuel.
Du har en god idé til en hjemmeside, som du har lavet en masse forarbejde til - men du ved ikke hvordan du får lavet det i praksis? Er det rigtigt? :)
I så fald lyder det til, at du ikke selv kan udvikle den pt., og så er løsningen ganske enkel enten selv at lære det, hvilket vil tage ret lang tid da det jo ikke bare en en mini-side, se om der er nogle eksisterende systemer det kan laves ud fra og få andre til det (den "billige" løsning), eller blot få det udviklet fra bunden (den "dyre" løsning).
Det er helt korrekt og ja har skrevet et bachelor projekt om det - så alt arbejder forinden er gjort herunder også de økonomiske overvejelser som vil være tilknyttet herom.
I forhold til løsningen har du nogle så nogle forslag til hvem jeg eventuelt kunne kontakte for tilbud, som du selv har erfaring med??
Jeg laver/sælger selv hjemmesider til et vist niveau, så jeg har ikke erfaring med nogen. Jeg skal dog snart på ferie og så begynder gym, så pt. er jeg nok ikke den rette. Hvis du skal holde det på et lavt budget, kan jeg - uden at kende mere til dit projekt - dog anbefale at vælge en ung gut / evt. studerende, som er dygtig - de kan gøre det noget billigere; og hvis blot du er god til at fortælle, hvad du vil have, vil løsningerne ofte blive gode. Naturligvis er der en risiko ved det fremfor professionelle firmaer med projektledelse, testere og det hele - men prisen hos de unge/studerende er måske 1/5. Og hvis løsningen så er god, flot og lige som du vi have det, er det måske det værd.
Prøv evt. at smide en opgave i Amino Freelancer og se hvad du får af uforpligtende bud.