Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rubik 300 på udvidet selvangivelse uden CVR.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle gode aminoer.

I forinbdelse med udfyldelse af selvangivelse for 2006, hvor jeg for første gang har modtaget den udvidede selvangivelse, har jeg 2 forhåbentligt simple spørgsmål.

Jeg har i 2006 drevet egen virksomhed sammen med en kammerat. Firmaet har ikke været moms registreret, da vi ikke har haft de store udgifter og har omsat for under 50.000 kr.

Nu står jeg og skal udfylde den udvidede selvangivelse, og i rubrik 300, hvor der står virksomhedens CVR/SE-nr. Et sådan har vi jo ikke, eftersom vi ikke var registrerede. Skal jeg der blot udfylde med mit cpr nr, og så overskudet i rubrik 111 i henhold til overskudsdelingen i vores I/S kontrakt?

Vi har haft en arbejdsfordeling, der giver mig en 1/10 af overskudet og min kammerat 9/10. Så 1/10 af overskudet skal bare noteres i rubrik 111 på min selvangivelse, og så 9/10 af overskudet på hans selvangivelse?

Kan i bekræfte om det er rigtigt, eller om vi er helt forkert på den.

På forhånd tak.

Mvh Jesper N. Asmussen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hej!

Ja kun rubrik 111, side 4 på selvangivelsen slipper du for.

/Peter

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:34
skal lige være sikker. Vi skal altså ikke udfylde rubrik nr. 300, eller misforstår jeg dit svar?

I øvrigt, som dokumentation for delingen af overskud, skal jeg der vedlægge I/S kontrakten. Eller kontakter de mig, hvis de ønsker at se den, og evt. regnskab?

På forhånd mange tak :)

Mvh Jesper N. Asmussen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hej!

Nej rubrik 300 skal ikke udfyldes, hvis i ikke har CVR.nr.

Nej...ingen dokumentation i første omgang.

/Peter  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)