Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Download af musik i god kvalitet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jeg benytter mig en del af de forskellige musik-download sites - altså dem hvor man betaler for numrene , så som TDCmusik m.fl.

Jeg syntes det er superfedt at man kan gå ind og købe lige præcis de numre man godt kan lide, i stedet for at skulle købe et helt album med 12-18 numre hvoraf det ofte er 4-5 stykker som er rigtig gode. Alternativet ville være at købe singler, men jeg gider ikke at skulle betale penge for en skive hvorpå der ligger ét nummer jeg vil have - plus 3-4 remix-versioner jeg ikke gider hører på....

Men, jeg må ærligt sige at jeg ikke syntes at det MP3-musik man downloader er helt perfekt i lyden. Det kan godt være at det er min tidligere indre DJ som det viner i ørene på, men jeg syntes ikke lydkvaliteten er helt i top. Hvis man hører det på en bærbar MP3-stick, jamen så kan man ikke høre det, men hvis jeg først smider en skive i mit anlæg derhjemme, så kan jeg altså høre hvordan MP3-komprimeringen har massakreret de højere frekvenser - og det irriterer mig når man trods alt har betalt for numrene.... .

Er der nogen som kender nogen betalings-sites hvor man kan downloade musik i et andet og ikke så hårdtpakket format?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)