, så som TDCmusik m.fl.Jeg syntes det er superfedt at man kan gå ind og købe lige præcis de numre man godt kan lide, i stedet for at skulle købe et helt album med 12-18 numre hvoraf det ofte er 4-5 stykker som er rigtig gode. Alternativet ville være at købe singler, men jeg gider ikke at skulle betale penge for en skive hvorpå der ligger ét nummer jeg vil have - plus 3-4 remix-versioner jeg ikke gider hører på.... Men, jeg må ærligt sige at jeg ikke syntes at det MP3-musik man downloader er helt perfekt i lyden. Det kan godt være at det er min tidligere indre DJ som det viner i ørene på, men jeg syntes ikke lydkvaliteten er helt i top. Hvis man hører det på en bærbar MP3-stick, jamen så kan man ikke høre det, men hvis jeg først smider en skive i mit anlæg derhjemme, så kan jeg altså høre hvordan MP3-komprimeringen har massakreret de højere frekvenser - og det irriterer mig når man trods alt har betalt for numrene.... .Er der nogen som kender nogen betalings-sites hvor man kan downloade musik i et andet og ikke så hårdtpakket format? |
Download af musik i god kvalitet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem
, så som TDCmusik m.fl.
.