Jeg har længe haft lyst til starte en webshop og har derfor brugt tiden flittigt og opsuget alt viden omkring webshops herinde.
Kusten er nok ikke få lavet en webshop, men mere finde rigtige produktet til rigtige priser og selvfølilig være god til markedsføring.
Jeg starter hjemmefra og har derfor begrænset plads.Men det gør heller ikke meget, for jeg har tænkt mig kun fokucere på et eller to produkter til starte med.
Så jeg har 15.000kr til købe vare.Jeg havde lyst til sælge tøj, men desværre har jeg fået afslag på købe mærkeprodukter fra grossister :(
Men hvad kan jeg så kaste mig over, har i gode forslag?
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har ** Skriv pm
Man skal sælge ting man kan lide at sælge, det hjælper ikke at man sælger vin hvis man kan lide øl. Find derfor nogle ting du interessere dig for, eller kan lide at sælge. Det kunne derfor være legetøj, gadgets, spil, kunst hva' ved jeg?
Der er en masse man kan sælge, det handler bare om rigtig god markedsføring, og at man har produkter som kunderne finder interessante.
Jeg ville mene at du skulle overveje at droppe idéen og i stedet for (hvis du er blevet dygtig til det), sælge web-shop-opsætninger til andre, som har en bæredygtig forretningsidé, lavet en markedsundersøgelse, en virksomhedsplan, et budget, en konkurrentanalyse og bagt det hele sammen til et forretningsmæssigt bæreddygtigt koncept.