Jeg har gang i et projekt med et Affiliate site, og har tilføjet indhold osv. men google kan ikke finde mit site. Selvom jeg søger direkte på titler, kan jeg stadig ikke finde mit site. - Har ikke rigtig lavet noget markedsføring, kun aktiv her på Amino.
- Har I nogle bud på hvad der går galt? - Har jeg overset noget, eller trænger den bare til noget SEO?
Derudover skal du lige have ændret din robots.txt fil, da den også sætter modstand op ;)
Din robots.txt ser sådan her ud:
User-agent: * Disallow: /
Lige nu er det som om du snakker russisk til mig :/ - Jeg er ikke nået så langt med kodning endnu at jeg kan dette! - Hvor fjerner jeg dette meta tag henne?
Lige nu er det som om du snakker russisk til mig :/ - Jeg er ikke nået så langt med kodning endnu at jeg kan dette! - Hvor fjerner jeg dette meta tag henne?
Prøv at gå ind i indstillinger -> Privatliv -> klik af i "Tillad søgemaskiner at indeksere denne hjemmeside." den står sikkert på den anden valgmulighed.
Prøv at gå ind i indstillinger -> Privatliv -> klik af i "Tillad søgemaskiner at indeksere denne hjemmeside." den står sikkert på den anden valgmulighed.
Tak for det! :) - Jeg har klikket det af nu, er der mere jeg skal gøre?
Tak for det! :) - Jeg har klikket det af nu, er der mere jeg skal gøre?
Hvis du ikke allerede er tilmeldt så tilmeld dig Google Webmaster Tools. Jeg tror at du ville havde været gjort opmærksom på ovenstående via dem. Jeg ved ikke om du kan speede indekseringen lidt op. Nu har du indtil videre reelt givet Google besked på at skrubbe af.