Hej Amino´er. Jeg har håber jeg har sat denne her indlæg i det rigtige "sted". Men jeg vil gerne høre hvad man skal regne når man skal starte et frisør-sted op. Dvs : lokaler (pris) og hvor stort lokalet skal være når der kun er 1 frisør. Jeg er meget blank, men det er fordi jeg har en prof. frisør jeg overvejer at samarbejde med og invistere i ham. Hvad ville en fair deal at lave med ham, hvis det var at det kun er ham der skal klippe ( da jeg ikke er udd. frisør ) Så alt info må der meget gerne skrives til mig og jeg kan ikke få nok info om det. :) Tak skal I have. Mvh Majed |
Det kommer helt andet på hvor vi er henne i landet... Stor by... Provins mm. Hvilke produkter du vil anvende mm. Kan varmt anbefale at tage kontakt til salon support. De kan guide dig og hjælpe dig. Skal du have nyt udstyr eller brugt??? Ellers kan jeg anbefale frisør land. Lækkert salon inventar. Mht produkter og farver er det jo en smag sag. Der er jo mange på markedet. ( er selv tidligere frisør der havde egen salon ) mht din investering af den anden part skal der nok en advokat med ind over. Så alle parter er enige. Held og lykke med det. Du er velkommen hvis der er andet jeg kan hjælpe med