Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den første yoghurt shop i Danmark!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

Jeg læser cand merc i international management and marketing på CBS. Jeg har en super ide, som jeg brænder efter at få realiseret! Siden jeg er studerende har jeg desværre ingen kapital - og søger derfor en investorer, som får % del ejerskab, og medbestemmelsesret i omfang som ønskes. 

Jeg beskriver her kort baggrund for ideen, samt visionen med virksomheden. Jeg har budget og forretningsplan klar hvis du skulle finde min ide interessant. Optimalt skal 400.000 DKK findes for at skyde projektet i gang, men mindre kapital har også stor interesse, da det kan åbne op låne muligheder i banken. Jeg ved det er risikofyldt at beskrive ideen i offentligt forum, men jeg må tilkendegive min ide før jeg kan håbe på investering. Jeg ligger således min lid til ærlighed og respekt omkring ejerskabsretten på ideen. 

Baggrund:

Det danske marked tilbyder smoothies, juices, bagerbrød, junk og sandwiches til kunden on –the-go, men hidtil tilbyder ingen yoghurt. Dette koncept er således ikke på marked endnu. Fedt procenten i yoghurten varierer fra 0,1 procent til 3,5 procent, mens toppings dækker over friske frugter og bær, chokolade flager, nødder, karamel og meget mere. Kunden kan således spise et kalorielet morgenmåltid eller nyde et godt alternativ til en eftermiddags kage. Tre varianter af frozen yoghurt kan også tilbydes.

Yoghurt shops er store i udlandet, check for eksempel pinkberry i USA, som kan være stor inspiration, trods deres primære salg er frozen yoghurt.  

Visionen:

starberry tilbyder lækker økologisk yoghurt, med hjemmelavet creme af frisk vanilje, bær eller frugt tilsat i bestilling øjeblikket. Kunden vælger topping blandt friske bær, frisk frugt, forskellige hjemmelavede müesli varianter og hjemmelavede søde sager. Yoghurten serveres i appetitlige, indbydende og genkendelige genbrugs kopper, med smart låg – yoghurten kan således nydes on-the-go, bringes hjem eller i de hyggelige omgivelser i shoppen.  

Hvis jeg har fanget din interesse vil jeg meget gerne høre fra dig! Send mig en mail på: christina.wiboltt@gmail.com

M.v.h.

Christina

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina


Der lå en frozen yoghurt butik i torvehallerne indtil for ca 1 måned siden, måske du skulle prøve at hive fat i dem og høre hvad der gik galt?

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Wiboltt:

Visionen:

starberry tilbyder lækker økologisk yoghurt, med hjemmelavet creme af frisk vanilje, bær eller frugt tilsat i bestilling øjeblikket. Kunden vælger topping blandt friske bær, frisk frugt, forskellige hjemmelavede müesli varianter og hjemmelavede søde sager. Yoghurten serveres i appetitlige, indbydende og genkendelige genbrugs kopper, med smart låg – yoghurten kan således nydes on-the-go, bringes hjem eller i de hyggelige omgivelser i shoppen.  

 

Hej Christina

Det lyder som et super lækkert koncept. Jeg tror du rammer noget rigtigt der. Held og lykke med det.

Hilsen Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Tak for tippet, det ser jeg ind i

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette, tak skal du ha' :-) Jeg håber jeg kan skyde projektet i gang indenfor nær fremtid!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Der er lige åbnet sådan en på Falkoner Allé. Tag forbi den, hvis muligt. Går ofte forbi, og der er altid lidt gæster synes jeg. Har dog ikke selv besøgt den endnu.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
God vind med projektet. Fyrer tit op for Pinkberry, når jeg er i USA, så tanken om en Starberry frister bestemt.

http://www.pinkberry.com/
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker også Frozen Yoghurt så håber det lykkes for dig! Har lagt mærke til den der er nyåbnet på Falkoner Allé. Bageren ind i bunden af Frederiksberg Centret har også kørt (kører måske stadig?) et mindre gennemført frozen yoghurt med frugt og toppings koncept, måske de vil dele lidt om hvordan det er gået. Frellsen kørte med et superchecket koncept i Rødovre Centrum men lukkede igen pga trafik - på trods af måske DKs mest besøgte shopping center. Så det er ikke en no-brainer, men jeg tænker også det må kunne lykkes. Pøj pøj.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)