Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den første yoghurt shop i Danmark!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

Jeg læser cand merc i international management and marketing på CBS. Jeg har en super ide, som jeg brænder efter at få realiseret! Siden jeg er studerende har jeg desværre ingen kapital - og søger derfor en investorer, som får % del ejerskab, og medbestemmelsesret i omfang som ønskes. 

Jeg beskriver her kort baggrund for ideen, samt visionen med virksomheden. Jeg har budget og forretningsplan klar hvis du skulle finde min ide interessant. Optimalt skal 400.000 DKK findes for at skyde projektet i gang, men mindre kapital har også stor interesse, da det kan åbne op låne muligheder i banken. Jeg ved det er risikofyldt at beskrive ideen i offentligt forum, men jeg må tilkendegive min ide før jeg kan håbe på investering. Jeg ligger således min lid til ærlighed og respekt omkring ejerskabsretten på ideen. 

Baggrund:

Det danske marked tilbyder smoothies, juices, bagerbrød, junk og sandwiches til kunden on –the-go, men hidtil tilbyder ingen yoghurt. Dette koncept er således ikke på marked endnu. Fedt procenten i yoghurten varierer fra 0,1 procent til 3,5 procent, mens toppings dækker over friske frugter og bær, chokolade flager, nødder, karamel og meget mere. Kunden kan således spise et kalorielet morgenmåltid eller nyde et godt alternativ til en eftermiddags kage. Tre varianter af frozen yoghurt kan også tilbydes.

Yoghurt shops er store i udlandet, check for eksempel pinkberry i USA, som kan være stor inspiration, trods deres primære salg er frozen yoghurt.  

Visionen: