Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gi et bud på website fremstilling

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, skal bruge en hjemmeside a la underenplov.dk og fiverr.com , dvs. den skal kunne det samme, hvad skal det koste dig at lave den?

vh T

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:08

fik postet i nat, så nok ikke mange der har set den :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:26

Afhængig af dit ambitionsniveau kan det komme til at koste alt fra 20.000,- til flere hundrede tusinde at få det programmeret.

Du er nok nød til at komme med en lidt mere præcis specifikation af hvad det er for nogle kernefunktionaliteter der du vil starte med.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:30

hej Lars,

folk skal kunne oprette sig og tilbyde deres service og pris, det er kun en vare/service vi snakker om, så den er niche præget.

Udover det skal der kun være paypal til at klare betalingen og arbejdet skal uploades til kunden, hvorefter arbejdet kan godkendes og pengene bliver endeligt overført og man skal kunne give en rating af arbejdet med point og en tekst :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 17:47

Hej Lars. Ud fra det du beskriver der er et hurtigt skud, 8-10.000 ex. moms.

PB hvis det har interesse:-) er åben for forhandlinger og forslag.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:53

Hej Lars,

Jeg vil nok sige at det ville koste 15.000-20.000+ hvis du ønsker noget ordenligt.

Du er velkommen til at sende mig en PM med mere info omkring funktioner, designovervejelser og andet info. Så kan vi tage en snak om det og du kan få et godt tilbud :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:08

Fitness Udstyr:

folk skal kunne oprette sig og tilbyde deres service og pris, det er kun en vare/service vi snakker om, så den er niche præget.

Udover det skal der kun være paypal til at klare betalingen og arbejdet skal uploades til kunden, hvorefter arbejdet kan godkendes og pengene bliver endeligt overført og man skal kunne give en rating af arbejdet med point og en tekst :)

Og hvad skal du selv kunne gøre bagved systemet? Det er der desværre mange der glemmer (incl. udviklerne) og så ender det ud med at du har forsiden som en Mercedes men dit administrationsområde er som en Trabant. Du skal tænke på at det er i dit administrationområde at du kan fjerne brugerne, se de indlæg de har lavet, få en hurtig oversigt over betalinger m.m. Tænk på at der nok skal lægges samme arbejde i administrtionen som i det brugerne normalt ser.

Du skal tænke på at du enten skal have én som kan både programmering og design. Eller også skal du have fat i en der kan sin programmering og samtidig skal du have fat i en der kan sit design. Allerede her kan du godt se de første 5-10.000 brugt på designet.

Programmeringsmæssigt vil det afhænge meget af om du får det lavet i danmark eller i et andet land hvor det bliver outsource til. Skal du have det lavet af en dansk programmør så skal du nok regne med en 2-3 måneder og måske et beløb på omkring 125.000.

Hvis du får det lavet i udlandet så kan tiden godt være det samme og prisen måsked ned på 30-60.000.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Niels m.fl

I snakker som om, at det er et system der skal udvikles fra bunden og aldrig er set magen til, og som om vi er i en tidsalder hvor opensource CMS-systemer ikke findes.

Den løsning der efterspørger findes - også opensource - men den skal rettes en del til. Så beløb over 100.000 er i min verden at skyde kom-plet ved siden af, når nu trådstarter også nævner at det drejer sig om et nicheområde. Den løsning - hvis den ikke skal indeholde meget mere end det beskrevne - kan findes, købes, modificeres og sættes op for omkring 10k - måske billigere (har ikke researchet alle muligheder). Det er klart. Skal man have en komplet unik løsning hvor alt laves fra bunden uden at man tager udgangspunkt i noget der allerede findes, så har i (måske) ret.

Mvh
Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:45

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8#hl=da&output=search&sclient=psy-ab&q=fiverr%20clone&oq=&gs_l=&pbx=1&fp=1d027b1be0442c15&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&biw=1366&bih=611

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:54

Thomas Astrup:
I snakker som om, at det er et system der skal udvikles fra bunden og aldrig er set magen til, og som om vi er i en tidsalder hvor opensource CMS-systemer ikke findes.

Nææ. Det har jeg ikke sagt

Thomas Astrup:
Den løsning der efterspørger findes - også opensource - men den skal rettes en del til.

Det er rigtigt godt hvis den findes men problemet er hvor meget der skal rettes til? 

Thomas Astrup:
Skal man have en komplet unik løsning hvor alt laves fra bunden uden at man tager udgangspunkt i noget der allerede findes, så har i (måske) ret.

Nej... så HAR vi ret.. men klart at det kan gøres lidt billigere hvis man benytter et Open Source CMS men så skal man bare vælge det rigtige. Men hvis man ikke finder sådan en klon som http://www.fiverrscript.com/ så skal man stadig tænke over at der er ting som IKKE findes i et CMS fra starten. Alt dette skal laves og her skal der bruges tid til at finde ud af hvilke tabeller der skal være, skrive test-cases så man er sikker på at koden virker, sørge for at DAL'et virker som det skal, udbygge CMS administrations delen til at indholde de nye tabeller og vi skal ikke glemme alle de specielle funktioner som skal indbygges i CMS'et så man kan hente data ud.

Derfor jeg giver mit bud på hvad det KAN koste og lige som at du mener at jeg er helt ude i skoven med et bud på 100k så mener jeg at du er helt ude på dybt vand med et bud på 10k.

Men vi har nok hver vores tanker om hvad der kræves og det er kun noget man kan finde ud af hvis trådstarter laver en mere detaljeret kravspec end "at den er skal være som fiverr".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)