Hej alle Jeg har en webshop, jeg vil gerne lave en blog dertil. På den blog, kan man jo ligeså godt smide nogle reklamer på, og måske tjene et par ører. P.t. har jeg en magento CMS shop, den enkelthed vil jeg også gerne have til min blog. Selvfølgelig eget domæne, gerne med mulighed for at lave en slags forum, hvor folk kan skrive noget, uden at oprette sig, evt. også med oprettelse. Hvad skal man vælge? En kollega roser dandomain, og siger denne pakke til 49,- om måneden, dækker mit behov? http://www.dandomain.dk/produkter/webcms.html Derudover over, har jeg aldrig beskæftiget mig med affiliate, skal jeg bruge det google tilbyder? hvor finder man, nogle som betaler godt pr klik, indenfor samme emne som bloggen? Håber nogle kloge folk kan hjælpe :) |
er selv helt ny i dette ved ikke meget om det men ikke gi op bare knokle på som jeg gør kommer jo an på dit budget osv men jo det er rigtig dygtige folk her inde og rigtig mange som hjælper en bare rolig skal sikkert nok komme nogle gode indput