Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken udbyder, til et affiliate site?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har en webshop, jeg vil gerne lave en blog dertil. På den blog, kan man jo ligeså godt smide nogle reklamer på, og måske tjene et par ører. P.t. har jeg en magento CMS shop, den enkelthed vil jeg også gerne have til min blog. Selvfølgelig eget domæne, gerne med mulighed for at lave en slags forum, hvor folk kan skrive noget, uden at oprette sig, evt. også med oprettelse. 

Hvad skal man vælge? En kollega roser dandomain, og siger denne pakke til 49,- om måneden, dækker mit behov? http://www.dandomain.dk/produkter/webcms.html  

Derudover over, har jeg aldrig beskæftiget mig med affiliate, skal jeg bruge det google tilbyder? hvor finder man, nogle som betaler godt pr klik, indenfor samme emne som bloggen?

Håber nogle kloge folk kan hjælpe :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:00

er selv helt ny i dette ved ikke meget om det men ikke gi op bare knokle på som jeg gør kommer jo an på dit budget osv men jo det er rigtig dygtige folk her inde og rigtig mange som hjælper en bare rolig skal sikkert nok komme nogle gode indput

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 02:20

Jeg bruger wordpress til affiliate sider, hvilket jeg også ved alle de store affiliate hajer og eksperter gør.

Verdens bedste blogs = Wordpress :) 

Så gør det og køb fx. et domæne på UnoEuro til kun 9 Kr. i mdr. 

Brug dette link og få de første 3 Mdr hosting gratis.  

Mvh. Jesper Krogfelt 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 09:37

Jesper Krogfelt Hansen:

Jeg bruger wordpress til affiliate sider, hvilket jeg også ved alle de store affiliate hajer og eksperter gør.

Verdens bedste blogs = Wordpress :) 

Så gør det og køb fx. et domæne på UnoEuro til kun 9 Kr. i mdr. 

Brug dette link og få de første 3 Mdr hosting gratis.  

Mvh. Jesper Krogfel

Hej Jesper,

Kan jeg gratis benytte wordpress? Hvis jeg laver en side i wordpress, skal jeg så bare have domænet + et webhotel, også kan jeg ligge siden op på det, også spiller det bare?

Mvh.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Krogfelt Hansen:
Jeg bruger wordpress til affiliate sider, hvilket jeg også ved alle de store affiliate hajer og eksperter gør

Alle?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:03

Kasper Knudsen:
Jeg har en webshop, jeg vil gerne lave en blog dertil. På den blog, kan man jo ligeså godt smide nogle reklamer på, og måske tjene et par ører. P.t. har jeg en magento CMS shop, den enkelthed vil jeg også gerne have til min blog. Selvfølgelig eget domæne, gerne med mulighed for at lave en slags forum, hvor folk kan skrive noget, uden at oprette sig, evt. også med oprettelse. 

Hej Kasper

Overvej evt. om ikke det giver bedre mening at installere din blog direkte på samme domæne som din shop. På dinshop.dk/blog fx.

Du kan sikkert sagtens installere wordpress i en /blog-undermappe på dit webhotel, som du bruger til magento.

Se mere i denne tråd om det med eksisterende domæne eller nyt domæne til en blog: http://www.amino.dk/forums/t/129503.aspx 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 10:07

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 10:07

Anders Saugstrup:

Kasper Knudsen:

Hej Kasper

Overvej evt. om ikke det giver bedre mening at installere din blog direkte på samme domæne som din shop. På dinshop.dk/blog fx.

Du kan sikkert sagtens installere wordpress i en /blog-undermappe på dit webhotel, som du bruger til magento.

Se mere i denne tråd om det med eksisterende domæne eller nyt domæne til en blog: http://www.amino.dk/forums/t/129503.aspx 

Mvh Anders Saugstru

Hej Anders,

Jeg har overvejet det, men syntes at det er, så uprofessionelt med reklamer på en webshop, selvom det under blog delen. Jeg ville gerne have, en selvstændig blog, med et selvstændigt domæne. :) 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 10:12

Hej igen, 

efter jeg læste tråden, du linkede til, Anders, må jeg nok give dig ret, kan godt se fordelen ved at have det på ens eksisterende domæne. (Meget mindre SEO arbejde) - Så egentlig, vil det bedste være, hvis jeg laver en side der hedder www.minshop.dk/blog ?

mvh

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:12

Kasper Knudsen:

Anders Saugstrup:

Kasper Knudsen:

Hej Kasper

Mvh Anders Saugstru

Hej Anders,

Jeg har overvejet det, men syntes at det er, så uprofessionelt med reklamer på en webshop, selvom det under blog delen. Jeg ville gerne have, en selvstændig blog, med et selvstændigt domæne. :) 

Hej Kasper

Okay, jeg har vist misforstået forudsætningen så. :-)

Jeg troede at din blog skulle handle om det samme som din webshop på en eller anden måde. I det tilfælde, ville jeg vælge at blogge løs på webshoppens domæne - og tjene pengene på salg af egne varer i stedet for at reklamere for konkurrenternes shops.

Hvis din blog ikke har noget med webshoppen at gøre, er det selvfølgelig en helt anden historie. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)