På druk-spil.dk er der ca. 100 besøgende om dagen i gennemsnit pr. måned.
Få billig banner eksponering for 400kr for en måned eller 650 for 2 måneder på forsiden i 160x600 - jeg kan godt lave banner for 200kr hvis i sender billeder og tekst!
Det er absolut muligt at få de priser for det på nogle websites, men det kræver:
Ekstremt mange flere besøgende
Du har en specifik målgruppe folk meget gerne vil reklamere til
Du kan få de store selskaber med om bord
Personligt går vi efter 25-50 kr CPM på et af vores websites, men det kan vi kun fordi vi har en meget specifik målgruppe rigtig mange gerne vil ramme.
han kunne da bare sætte til pay per klik det er meget mere retfærdig og sætte det til en per ip så en ikke bare sider og klikker lige som google gør det synes jeg virker mest retfærdig man får hvad man betaler for , jeg ville nok sætte det omkring 10 øre per klik i starten i hvert fald ikke over 1 krone til at starte med per klik
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det kommer da helt an på hvad du sælger, hvis en bilforhandler har en reklame på hans side og det koster 1 kr per klik og netop den kunde køber en bil til 200.000 kr, så er det rigtig godt givet ud.
Du skal tage det som et firma vil betale, jeg har solgt banner reklame til over 600 kr per måned med kun 50 - 100 daglige besøgende.