Nu har jeg forsøgt med alle mulige skøre ting og jeg kan ikke knække Meebox-DK Hostmaster-nøden. Jeg har et domæne som skal skiftes fra TDC Hostinng's navneservere til Meebox, hvilket normalt ikke plejer at være noget problem men jeg bliver ved med at få fejlen:
Jeg har prøvet både med ns1.meebox.net og ns2.meebox.net og der sker intet, jeg har tilføjet domænet som Add-on i Meebox cpanel - Hvad mere mangler jeg?
Jeg har prøvet både med ns1.meebox.net og ns2.meebox.net og der sker intet, jeg har tilføjet domænet som Add-on i Meebox cpanel - Hvad mere mangler jeg?
at kontakte meebox? amino ligner snart mere og mere et meebox supportforum...
Jeg har postet spørgsmålet under "Hjælp med Internet/E-business"
er sikkert korrekt nok, jeg er ikke moderator på Amino, men forestil dig at alle udbyderes support skulle laves via Amino, der må vel være en grænse :-)
Får du fejlen i DK Hostmasters selvbetjeningspanel, her, når du vil redelegere til Meebox?
Redelegeringen kan du foretage, selv om du endnu ikke har oprettet domænet som addon i Meebox's Cpanel.
Indtast domænenavnet og navneserver: ns1.meebox.net
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Kan du ikke lige sende mig domænenavnet i pb. Så ser jeg på det. :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn