har flere websites som, jeg til hver søger en adwords kupon. Nogen som kan hjælpe? |
ingen som kan hjælpe?
har flere websites som, jeg til hver søger en adwords kupon. Nogen som kan hjælpe? |
Du kan få dem overalt, på Amino Plus, Fiverr etc. vh Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Du må selv finde ud af hvilke der stadig virker, eller om de er udløbet. Det var det som google gav mig af resultater: 650,- kupon imod nyhedsbrevs signup |
Vær opmærksom på at man ikke kan bruge en kupon hvis man i forvejen har brugt en kupon på sin google adwords konto. Hvis du skal kunne bruge kuponer til flere sites skal du oprette en ny bruger for hver sides google adwords konto. Fx ejeren af den side du laver. Ellers kan du kun bruge en kupon én gang når du opretter en konto. Jeg kunne i hvertfald ikke bruge den kupon som google selv sendte til mig i forbindelse med opstart af mit firma, da jeg i forvejen havde brugt en kupon tidligere under oprettelse af adwordskontoen. Jeg ved ikke om der er en vej udenom?? Mvh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Amino har også for tiden sin egen adwords kampagne du kan benytte: http://googledanmark.com/amino750/ |