Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om affiliate marketing afregning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:53

Palle Eriksen:

Kom til at tænke på, når man har nogle affiliate sites, hvor man har reklamer fra et affiliate netværk, om dem som annoncere for, gennemgår alle klik/leads/salg man får, eller de bare betaler, hvis bare det ikke virker unormalt? Eller gennemgår affiliate netværket dem?

Hverken annoncør eller affiliate netværk ønsker nogen der snyder med leads eller kliks.

Det er jo forskelligt om affiliate netværksene gennemgår alle leads/kliks. Men det er jo fuldstændigt ligemeget... Alt snyd vil blive opdaget før eller siden.

Hvorfor vil du gerne vide dét?

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:01

hej,

fordi jeg har haft problemer med freud på en af mine sider, og når jeg mailer ind og beder dem slette leads mv, ved de det allerede. Hader freud, og vildt træls at folk gør det på andres sider og får altid får dem slettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18

Det er en annoncørs opgave at gennemgå sine leads/salg hver måned og fjerne salg som enten er blevet annulleret eller returneret. De vil også kigge om et salg er gået gennem flere forskellige kanaler - Det kunne være hvis de bruger flere netværk, men også op mod deres egne adwords og eks display annoncering. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)