Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpressblog hacket for 2 gang. -

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Patrick - Meebox:
Det er jo utroligt så "klog" du er. Kan du lige i 5 hurtige bulletpoints fremhæve for mig, hvordan en server sættes "op korrekt"? 

aner jeg intet om, faktum er jo bare at one.com, som har markant flere kunder end nogensomhelst andre i dk, ikke har en flok af brugere der skriver på amino konstant om diverse problemer med det ene og det andet, så man kan jo foranlediges til at tro at one.com's setup måske er mere sikkert.

Ja, det kan man vel godt tro. Men når man ikke aner noget om det, så bør man måske ikke antage det?

Men skal vi ikke lige holdet os til emnet, og lade vær med at udtale os om ting som vi ikke ved noget om?

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:33 | Låst

Hvad laver du overhovedet her?   er Amino ikke et åbent forum og er danmark ikke et frit land ??

Men Patrick en lille ting du må fortælle mig hvorfor   skal jeg vælge en lille lokal udbyder som synes det er sjovt og hostet lidt server.   og lege hosting og internet udbyder ???  

når jeg siger TDC hosting er det fordi de Ejer en stor del at al internet  i Danmark og er nok en af vores største udbyder her i lille dk

Hosting er jo ikke kun en server  -   det er Datalinjen og netværks hardware  og  når det gælder Datalinjen / datacenter   må jeg sige så stort som muligt. eks TDC hosting.

så hvorfor vælge en lille lavsig udbyder med 5 ansatte -   når du kan vælge en stor veletableret  internet / hosting  udbyder

"Patrick   jeg kan da godt forstå  du ikke bliver glad når jeg siger sådanne. men jeg hælper bare   -   iværksætter til at vælge en rigtig udbyder til deres vigtig forringer / website :-)     

hvor gå til røven når du kan gå til hoved :-)

de flest seriøse virksomheder vælger ikke en lille udbyder til deres data

PS one.com   er ikke en seriøse udbyder

Mvh

Nikolas Didonis

( Cisco Certified Internetwork Expert - CCIE#1650 - Routing and Switching / Security )

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:34 | Låst

John Nielsen:
Har One.com et sammenlignligt  produkt med op til 10 domæner (1 domæne + 9 addon domæner) på samme webhotel-aftale for 10 kr. om måneden? :)

Sidder du og fortæller mig at du ikke har 100 kr om måneden for 10 hoteller og derfor skal bruge din tid med diverse problemer med dit webhotel?

Kan du se komikken

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolas-Didonis:

Hvad laver du overhovedet her?   er Amino ikke et åbent forum og er danmark ikke et frit land ??

Jo, jo. Men dine input til denne debat er bare ligegyldige og nedgørende. Så derfor spørg jeg hvad du laver i debatten, når du ikke tilføjer den noget værdi, overhovedet.

Nikolas-Didonis:

Men Patrick en lille ting du må fortælle mig hvorfor   skal jeg vælge en lille lokal udbyder som synes det er sjovt og hostet lidt server.   og lege hosting og internet udbyder ???  

når jeg siger TDC hosting er det fordi de Ejer en stor del at al internet  i Danmark og er nok en af vores største udbyder her i lille dk

Det siger jeg ikke du skal. Du skal vælge den udbyder som passer bedst til dine behov. Og alle andre skal vælge den udbyder som de synes passer bedst til deres behov. Det skal hverken du eller jeg have en indflydelse på. Men jeg kan så helt retorisk vende dit spørgsmål om, og spørge dig: Hvorfor vil du betale mere, for det samme produkt, bare fordi at udbyderen er større? Og er der ikke ulemper ved en stor udbyder? Og vil det sige, at om 1-2 år, så skifter du til Meebox? Fordi der er vi tilpas store, men kan tilbyde samme produkt, samme kvalitet men til måske 25% af prisen?

Nikolas-Didonis:

Hosting er jo ikke kun en server  -   det er Datalinjen og netværks hardware  og  når det gælder Datalinjen / datacenter   må jeg sige så stort som muligt. eks TDC hosting.

så hvorfor vælge en lille lavsig udbyder med 5 ansatte -   når du kan vælge en stor veletableret  internet / hosting  udbyder

"Patrick   jeg kan da godt forstå  du ikke bliver glad når jeg siger sådanne. men jeg hælper bare   -   iværksætter til at vælge en rigtig udbyder til deres vigtig forringer / website :-)     

hvor gå til røven når du kan gå til hoved :-) de flest seriøse virksomheder vælger ikke en lille udbyder til deres data

Det er fuldstændig korrekt. Og jeg vil gerne væde en omgang på, at der ikke er en finger at sætte på vores datalinje eller netværkshardware. Så hvorfor vælge en lille lavsig udbyder? Er det sådan du definere Meebox? Og hvordan ved du hvor mange ansatte vi har? Det eneste du ved er at TDC er store, og Meebox er mindre. Og du hjælper ikke iværksætterne på nogen som helst måde - du håner dem! Alle iværksættere har været små og starter et eller andet sted. Du aner intet om Meebox, hvad vores kunder synes og hvad vi faktisk leverer.

Nikolas-Didonis:

( Cisco Certified Internetwork Expert - CCIE#1650 - Routing and Switching / Security )

Hvad skal jeg bruge det til? Du kan ikke engang udtale dig som en saglig ekspert alligevel...

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:05 | Låst

Patrick - Meebox:
Grunden til at vi ikke bruger 5.4.4 endnu er fordi, at vi skal være sikre på at det virker med det software

Ville da være nemmere hvis man selv kunne vælge hvad version man ville benytte fremfor at udbyderen bestemmer, lyder totalt ufleksibelt at udbyderen skal tage dette valg for kunderne, du vil aldrig kunne opgradere til 5.4 hvis din forventning er at gammel software skal virke.

Hos en af vore udbydere kan vi selv vælge PHP 4.3,5,2,5.3,5.4 og faktisk have alle servere kørende på en gang uden merpris. Derudover har vi 6 forskellige mysql versioner, ligeledes uden merpris.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Patrick - Meebox:
Søren.Pedersen:
Thomas Bang Petersen:
hvis ubudne gæster får adgang til root.

gør de mig bekendt ikke hvis serveren er sat op korrekt. Ser du det ene indlæg efter det andet om sikkerhedsproblemer på one.com servere? one.com har vel 100.000 wordpress blogs hvis ikke mere

Det er jo utroligt så "klog" du er. Kan du lige i 5 hurtige bulletpoints fremhæve for mig, hvordan en server sættes "op korrekt"? 

Og TRO MIG... One.com har også de her problemer!

Lad os lige få tonen ned på et ordentligt niveau. :)

Der er vel ingen grund til at skyde på konkurrenterne, fordi I pt. har nogle udfordringer.

one.com som nævnes i tråden er der nok ikke mange der har mange besøgene på siden flere 1000 daglige , jo mere dine sider besøgs og vis er mere i risiko gruppen med sex og erotik jo flere vil angribe en , jeg kan se flere sider på meebox.net server der er højt besøgt og som er mere i risiko gruppen som folk elsker at hacke og vis endelige folk vil angribe rammer det normalt sider der har besøgene

vis one.com eksempelvis der er 100.000 webhotel og de 1000 af dem har 1000 unikke besøgene om dagen tvivler jeg deres server kan klare belastning

meebox.net har problemer da det er udbredt de ikke ligger mange webhoteller per server derved kan trafik sider være på deres server noget bedre , måske skulle de sætte deres priser op de levere jo et super produkt til prisen og derved ville færre vælge dette webhotel der er i risiko gruppen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:28 | Låst

jeg ville aldrig vælge en udbyder i din størrelse - til mine data  - og det er uanset navn / firma. 

jeg foretrækker nationale / Tier 1 ISP provider / internetudbyder / hosting - til alle mine data.       og det er uanset hvad alle kunder siger

jeg vil have mine data i en stor Intenet backbone som TDC er i Danmark  

Du skriver jo her  fordi din virksomhed er blevet hacket ikke ??    

så derfor foretrækker jeg nationale internetudbyder / hosting - til alle mine data.

at jeg er CCIE er jo mit problem :-)   og ja jeg er ikke journalist - men jeg kan lave dit datacenter / hosting center. :-)   så du ikke bliver hacket :-)

nu har jeg ikke mere tid  -  skal forhindre nogen hacker :-)       men held og lykke med det

PS  -  one.com  er en lorte udbyder

Mvh

Nikolas D

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 13:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er klar over at alle kommentar her i tråden er velment og kun for at hjælpe Meebox, men hvad med at give dem fred nu, er der ikke blevet "hjulpet" nok i denne omgang?

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:27 | Låst

Jeg ville sætte pris på at man holder sig til emnet, eller fraholder sig fra at skrive, og opretter en seperat debat hvis man har andet på hjerte som man ønsker at lufte.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Søren.Pedersen

Hvorfor dit had til Meebox er  indeædt som det er, det forstår jeg ikke. Har Patrick været efter dig, sådan rent personligt? Jeg har set i flere debatter, at du ikke misser en eneste chance for at svine Meebox til. Nej jeg er ikke kunde hos Meebox og jeg bliver det heller aldrig, men derfor synes jeg stadig ikke det er fair at svine dem til ved alle lejligheder du får.

Problemer med wordpress og andre stykker websoftware kan opstå alle steder og i særdeleshed i shared-hosting miljøer. 

Nikolas Didonis

TDC Hosting har præcist samme type backbone som alle andre hostingudbydere. Ja, det er en TDC fiber, men der er også mange andre hostingselskaber der har peering med TDC. Produktet er det samme - og strøm, det er også ca. det samme. Meebox ligger i NetGroup datacenter. NetGroup har et udemærket ry og deres datacenterfaciliteter er lige så gode som så mange andre. De har også masser af linjekapacitet. 

Faktisk, så er der et peer fra NetGroup Datacenter ind i TDC's backbone. Men, når nu du er CCIE, så vil du også nemt kunne læse en traceroute: 

[fbh@debbie ~]$ traceroute meebox.net
traceroute to meebox.net (77.66.30.195), 30 hops max, 40 byte packets
1 193.88.14.66 (193.88.14.66) 0.406 ms 0.402 ms 0.489 ms
2 gi2-2.core01a.opa.tdch.dk (193.88.13.249) 0.478 ms 0.526 ms 0.599 ms
3 xe-2-0-0-364.sltnqu1.dk.ip.tdc.net (87.54.54.105) 0.555 ms 0.553 ms 0.542 ms
4 ae-1.boanqp7.dk.ip.tdc.net (83.88.23.199) 3.006 ms 2.991 ms 2.985 ms
5 cpe.xe-2-2-0.boanqp7.customer.tele.dk (62.242.207.122) 4.586 ms 4.583 ms 4.574 ms
6 te4-2.dr2.taa.cph.ngdc.net (77.66.55.51) 4.358 ms 4.184 ms te4-2.dr3.taa.cph.ngdc.net (77.66.55.53) 3.558 ms
7 meebox.net (77.66.30.195) 3.514 ms 3.522 ms 3.535 ms

-

-sh-3.2$ traceroute meebox.net
traceroute to meebox.net (77.66.30.195), 30 hops max, 40 byte packets
1 10.71.3.2 (10.71.3.2) 0.250 ms 0.259 ms 0.320 ms
2 vlan50.core01a.gkl.tdch.dk (92.43.120.58) 1.362 ms 1.357 ms 1.347 ms
3 ge2-2.alb2nxc7.ip.tele.dk (195.215.109.213) 2.122 ms 2.113 ms 2.103 ms
4 cpe.xe-7-3-0.alb2nqp7.customer.tele.dk (87.54.29.190) 2.589 ms 2.581 ms 2.572 ms
5 te0-1-0-0.asr0.taa.cph.ngdc.net (77.66.55.34) 1.927 ms te0-1-0-0.asr1.taa.cph.ngdc.net (77.66.55.36) 2.149 ms 2.140 ms
6 te4-1.dr3.taa.cph.ngdc.net (77.66.55.49) 2.085 ms te4-2.dr2.taa.cph.ngdc.net (77.66.55.51) 1.088 ms te4-1.dr2.taa.cph.ngdc.net (77.66.55.47) 1.138 ms
7 meebox.net (77.66.30.195) 0.965 ms 0.878 ms 0.797 ms
-sh-3.2$ ping meebox.net
PING meebox.net (77.66.30.195) 56(84) bytes of data.
64 bytes from meebox.net (77.66.30.195): icmp_seq=1 ttl=59 time=0.874 ms
64 bytes from meebox.net (77.66.30.195): icmp_seq=2 ttl=59 time=0.767 ms

Ovenstående er lavet fra TDC Hosting datacentre hvv. i Århus og i København.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)