Ja, det kan man vel godt tro. Men når man ikke aner noget om det, så bør man måske ikke antage det? Men skal vi ikke lige holdet os til emnet, og lade vær med at udtale os om ting som vi ikke ved noget om? |
Hvad laver du overhovedet her? er Amino ikke et åbent forum og er danmark ikke et frit land ??
Men Patrick en lille ting du må fortælle mig hvorfor skal jeg vælge en lille lokal udbyder som synes det er sjovt og hostet lidt server. og lege hosting og internet udbyder ???
når jeg siger TDC hosting er det fordi de Ejer en stor del at al internet i Danmark og er nok en af vores største udbyder her i lille dk
Hosting er jo ikke kun en server - det er Datalinjen og netværks hardware og når det gælder Datalinjen / datacenter må jeg sige så stort som muligt. eks TDC hosting.
så hvorfor vælge en lille lavsig udbyder med 5 ansatte - når du kan vælge en stor veletableret internet / hosting udbyder
"Patrick jeg kan da godt forstå du ikke bliver glad når jeg siger sådanne. men jeg hælper bare - iværksætter til at vælge en rigtig udbyder til deres vigtig forringer / website :-)
hvor gå til røven når du kan gå til hoved :-)
de flest seriøse virksomheder vælger ikke en lille udbyder til deres data
PS one.com er ikke en seriøse udbyder
Mvh
Nikolas Didonis
( Cisco Certified Internetwork Expert - CCIE#1650 - Routing and Switching / Security )