Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke reklamere for andre, på sit eget site?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Forleden så jeg at en mæglerkæde, har reklamer på sin side.
Jep hele tre (!) styks, både på forsiden og ved boligfremvisninger.

Mæglerkæden med reklamer på sit site 

Hvad er din holdning til det? 
Er det vores alles forgænger med hensyn til, at det er ok at placere reklamer på et site, uden at virke useriøst?

Personligt synes jeg det er meget forstyrrende, også selvom reklamerne er relateret. 

Ps. Andre end mig, der vildt gerne ville se statistik på de reklamer?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tager det som et udtryk for, at ejendomsmæglerkæden er presset på økonomien og forsøger at hive penge hjem via reklamer i stedet for via boligsalg.

Hjemmesider med reklamer er ikke nødvendigvis useriøse i mine øjne - min opfattelse af en hjemmeside med reklamer afhænger af, hvilken slags hjemmeside, der er tale om (hvad er hovedproduktet), hvordan reklamerne placeres og en række andre faktorer.

Tilføjelse: ok, nu så jeg lige Realmæglernes hjemmeside, og kan se, hvad du mener. Det ligner mere et nybegynder affiliate-site end hjemmesiden for en ejendomsmægler må jeg medgive. Nej, deres hjemmeside fremstår ikke særlig seriøs i mine øjne.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:52

Enig med Jesper - der kan da være tilfælde hvor det er ok.

I dette tilfælde, ser det ud af h.. til, og de får ikke solgt nogle boliger eller andet til mig :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at sige det lige ud så er jeg piss.. ligeglad. At spilde min tid på at bekymre sig over sådan noget det er latterligt. Synes sgu det er fint de har sponsor reklamer.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:12

Du vil altså fravælge din drømmebolig, fordi mægleren har reklamer på sin hjemmeside? Jeg tror, du er en sjælden art.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:21

qazwsxedcrfv @

Når du stiller det sådan op , så nej det ville jeg nok ikke - men i praksis ville  jeg aldrig kom så langt, da jeg ikke ville benytte deres hjemmeside :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:23

qazwsxedcrfv:

Du vil altså fravælge din drømmebolig, fordi mægleren har reklamer på sin hjemmeside? Jeg tror, du er en sjælden art.

Tror de fleste huskøbere benytter portaler, når de kigger huse online. Jeg tror nærmere nogle folk vil finde en anden mægler til at sælge deres hus og det kan derfor vise sig at være nogle dyrt tjente annoncekroner.

Pixmania.com er iøvrigt et godt eksempel på en webshop, der samtidig tjener penge på annoncering.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:32
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56

flere sider der har en god trafik udnytter også relevante reklamer så de tjener nogle ekstra kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)