Jeg tager det som et udtryk for, at ejendomsmæglerkæden er presset på økonomien og forsøger at hive penge hjem via reklamer i stedet for via boligsalg.
Hjemmesider med reklamer er ikke nødvendigvis useriøse i mine øjne - min opfattelse af en hjemmeside med reklamer afhænger af, hvilken slags hjemmeside, der er tale om (hvad er hovedproduktet), hvordan reklamerne placeres og en række andre faktorer.
Tilføjelse: ok, nu så jeg lige Realmæglernes hjemmeside, og kan se, hvad du mener. Det ligner mere et nybegynder affiliate-site end hjemmesiden for en ejendomsmægler må jeg medgive. Nej, deres hjemmeside fremstår ikke særlig seriøs i mine øjne.
For at sige det lige ud så er jeg piss.. ligeglad. At spilde min tid på at bekymre sig over sådan noget det er latterligt. Synes sgu det er fint de har sponsor reklamer.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Når du stiller det sådan op , så nej det ville jeg nok ikke - men i praksis ville jeg aldrig kom så langt, da jeg ikke ville benytte deres hjemmeside :)
Du vil altså fravælge din drømmebolig, fordi mægleren har reklamer på sin hjemmeside? Jeg tror, du er en sjælden art.
Tror de fleste huskøbere benytter portaler, når de kigger huse online. Jeg tror nærmere nogle folk vil finde en anden mægler til at sælge deres hus og det kan derfor vise sig at være nogle dyrt tjente annoncekroner.
Pixmania.com er iøvrigt et godt eksempel på en webshop, der samtidig tjener penge på annoncering.